Hur kolla upp n person om den ligger hos kronofogden.?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
-
Hur kolla upp n person om den ligger hos kronofogden.?
hejsan exakt som jaga hr skrivit i tpoic, finns dte något sätt o kolla upp en person om dom finns hos kronofogden typ någon hemsida eller så.?
Elelr vet någon vart man sak ringa för o kolla det.?
Elelr vet någon vart man sak ringa för o kolla det.?
-
Måste man ens ha de sista? Jag var ansvarig i en förening för att par år sedan att anmäla deltagare till ett evenemang. Var två av deltagarna som jag inte kunde få tag på vid tiden då anmälan skulle vara inne pga semestertider men från skatteverket kunde jag då få hela personnumret. Detta var iof 2001 reglerna kanske har ändrats sedan dess?
min arbetsgivare får hem nån tidning där de står alla som är kund hos kronis. kan va bra om man ska göra ett jobb hos nån.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Det underlättar att ha dom sista.no1_martin wrote:Måste man ens ha de sista? Jag var ansvarig i en förening för att par år sedan att anmäla deltagare till ett evenemang. Var två av deltagarna som jag inte kunde få tag på vid tiden då anmälan skulle vara inne pga semestertider men från skatteverket kunde jag då få hela personnumret. Detta var iof 2001 reglerna kanske har ändrats sedan dess?
Men vet du tex adress så går du in på ovannämnda sida ratsit och sen kostar det väl några kronor så får man fram sista siffrorna.
När du väl fått dom kan man göra mycket.
Du kan ringa transportstyrelsen och få reda på vad personen har för bil regnr osv.
Vad denna haft för bilar innan.
Du kan tom begära ut foto från polisen.
Absolut enklaste är att använda sig av www.ratsit.se
Man behöver inte ringa något skatteverk eller polismyndighet.
Tryck in en 50-lapp på Ratsit och du kan dränera personen i fråga på ALLT.
Grr!
0706-419608
0706-419608
Finns bra till mobilen också, vet dock inte om man får samma uppgifter från det som hemsidan.Franzén wrote:Absolut enklaste är att använda sig av www.ratsit.se
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor