Mått på Växellådsbussningarna E30
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Mått på Växellådsbussningarna E30
Glömde mäta mina igår innan jag for från garaget.
Någon som kan mäta lite snabbt vad höjden är?
Har kolla realoem och Bmwfans.info men står tyvärr inga mått.
Det är till standard manuell växellåda E30.
Någon som kan mäta lite snabbt vad höjden är?
Har kolla realoem och Bmwfans.info men står tyvärr inga mått.
Det är till standard manuell växellåda E30.
- Hampusjacobsson
- Hampusjacobsson
Men seriöst hur jävla dryg kan man bli ? ! Vad är dom då ? Du vet ju tydligen allt...Franzén wrote:Nepp... 35mm är dom inte.
Usäkta blir bara så jävla irriterad

Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
OKEJ!!!
Det är kanske läge att lägga ut mått på allt jävelskap som säljs i alla webshopar och skit överallt på varenda jävla motorrelaterad sajt?
PPF kan kanske lägga ut inköpsställen och inköpspriser på sina produkter så att dom slipper sälja något till er sedan??
Är det så vi skall göra?
Hur JÄÄVLA dumma i huvudet är ni egentligen?
Jag ger fullständigt FAN i hur irriterade ni kepsJohnnys blir över sånt här.
Ni tänker ju inte!
Jag skiter i om det bara handlar om en liten jävla växellådskudde...
För om det kan handla om en liten växellådskudde så kan det handla om precis vad som helst som ni skall ha mått eller andra uppgifter som är säljrelaterade.
JA!
Jag vet jävligt mycket...
Det beror på att jag är 35 år och har intresserat mig för en helvetes massa fram tills nu, jag har intresserat mig för att ta reda på saker och ting, lära mig saker och ting.
Det är viktigt att man gör det anser jag.
Jag vet också att ni tycker det är viktigt att sitta och dega med en chipspåse och ett jävla TV-spel så fort ledigheten tar vid.
Lite fräscht internet så att någon annan kan göra det man själv inte "orkar" typ ba liksåm typ. jäla ofta liksåm.
Så håll käften nu om min övergripande kompetens.
Den dagen ni själva vet med er att ni är tekniskt kunniga och intresserade av att förkovra er (om ni nu vet vad det ordet betyder) vidare så kan ni komma och pissa på min bakgård.
Innan dess får ni fan pissa på er egen.
Snacka om att bli irriterad.
Helvete!
Det är kanske läge att lägga ut mått på allt jävelskap som säljs i alla webshopar och skit överallt på varenda jävla motorrelaterad sajt?
PPF kan kanske lägga ut inköpsställen och inköpspriser på sina produkter så att dom slipper sälja något till er sedan??
Är det så vi skall göra?
Hur JÄÄVLA dumma i huvudet är ni egentligen?
Jag ger fullständigt FAN i hur irriterade ni kepsJohnnys blir över sånt här.
Ni tänker ju inte!
Jag skiter i om det bara handlar om en liten jävla växellådskudde...
För om det kan handla om en liten växellådskudde så kan det handla om precis vad som helst som ni skall ha mått eller andra uppgifter som är säljrelaterade.
JA!
Jag vet jävligt mycket...
Det beror på att jag är 35 år och har intresserat mig för en helvetes massa fram tills nu, jag har intresserat mig för att ta reda på saker och ting, lära mig saker och ting.
Det är viktigt att man gör det anser jag.
Jag vet också att ni tycker det är viktigt att sitta och dega med en chipspåse och ett jävla TV-spel så fort ledigheten tar vid.
Lite fräscht internet så att någon annan kan göra det man själv inte "orkar" typ ba liksåm typ. jäla ofta liksåm.
Så håll käften nu om min övergripande kompetens.
Den dagen ni själva vet med er att ni är tekniskt kunniga och intresserade av att förkovra er (om ni nu vet vad det ordet betyder) vidare så kan ni komma och pissa på min bakgård.
Innan dess får ni fan pissa på er egen.
Snacka om att bli irriterad.
Helvete!
Grr!
0706-419608
0706-419608
Seriöst, vad är ditt problem?
Om du hade svarat mer normalt hade ingen stört sig på dig.
Tex. "Nepp... 35mm är dom inte, dom är XXmm."
Om du hade svarat mer normalt hade ingen stört sig på dig.
Tex. "Nepp... 35mm är dom inte, dom är XXmm."
Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
- m_ellisson
Ja orka va neg*r
De där bussningarna är varken 35 lr 37 mm utan39 mm på min men det spelar ju ingen roll om ett par millimeter hit eller dit!

De där bussningarna är varken 35 lr 37 mm utan39 mm på min men det spelar ju ingen roll om ett par millimeter hit eller dit!
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
Ja vilken tråd..
Okej vad är rätt då? Finns det bara EN kudde till E30 (jag vet ej)
Hur ska man mäta? På en lös kudde, moterad i bil, ny eller sunkig 20 år och 20k mil gammal.. Allt har inverkan. Hur ska man veta vad folk mäter på sen då? Kanske har någon kuddar som satt på en ZF från någon E36:a? Om dom skiljer vet jag ej och skiter i det egentligen!
Frågar man 10 st så lär man få rätt många olika mått. Sen har några mm hit o dit inte så stor sexuell betydelse.
Over and out!

Okej vad är rätt då? Finns det bara EN kudde till E30 (jag vet ej)
Hur ska man mäta? På en lös kudde, moterad i bil, ny eller sunkig 20 år och 20k mil gammal.. Allt har inverkan. Hur ska man veta vad folk mäter på sen då? Kanske har någon kuddar som satt på en ZF från någon E36:a? Om dom skiljer vet jag ej och skiter i det egentligen!
Frågar man 10 st så lär man få rätt många olika mått. Sen har några mm hit o dit inte så stor sexuell betydelse.
Over and out!
Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537