Finns här någon vänlig själ som vet eller kan mäta cc mellan lederna på en e36 länkarm?
Hade varit jäklig schysst då jag inte bara kan beställa en för att mäta..
mvh magnus
Last edited by m_ellisson on 23 Feb 2011, 21:54, edited 1 time in total.
Du kan mäta både mellan mittenleden > änden(där bussning sitter) & mittenleden > spindelleden...
Hade varit smidigt som fan om de är längre mellan mittenled>spindelled då slipper jag förlänga mina
ragge_c wrote:trevligt gör samma sak jag,, beställde 2 nya mchassi länkarmar,
hur gör du med infästningen för styrändarna ? kapa o svetsa om ?
Yes ok fan va nice. Ja jag har kapat o svetsat om dom. kommer få go styrvinkel Ena benet klart än så länge! Svetsat som fan o försökt få bort alla synliga porer som kan bilda sprickor jag har även gjort en förstärkningsplatta som skruvas i hålen där bromsskölden ska sitta...
ragge_c wrote:trevligt gör samma sak jag,, beställde 2 nya mchassi länkarmar,
hur gör du med infästningen för styrändarna ? kapa o svetsa om ?
Yes ok fan va nice. Ja jag har kapat o svetsat om dom. kommer få go styrvinkel Ena benet klart än så länge! Svetsat som fan o försökt få bort alla synliga porer som kan bilda sprickor jag har även gjort en förstärkningsplatta som skruvas i hålen där bromsskölden ska sitta...
ja gärna en bild sitter i samma sits nu, kortade du det nått så du får mer styrvinkel ? waumberbaum micke varna för att man kunde hamna i ett deadlock läge där det låste sig vid fullt ratt utslag ?
klurat nått på växel på styrstång ?