opel manta dragrace ! NYA BILDER
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
opel manta dragrace ! NYA BILDER
lika bra att slänga upp en tråd om mitt nya projekt !
sålde iväg min e30 kaross till en användare här på forumet, till förmån för ett rörramschassi som jag kom över mkt billigt.
ingen bmw men det blir iaf bmw prylar under huven
Bilen är inte världens snyggaste då den stått ett längre tag i lada, men den har gått 10,20 som snabbast med v8 under huven.
Mitt mål är en mkt låg 9:a med den 2008
har inte så mkt info än, men jag kan lägga ut det jag vet just nu iaf .
en opel A manta röramschassi, vikt ca 850 kg när den är färdig,Någon fin 9"axel med 4-link, racepreppad PG låda med transbrake:
m50 motorn jag ska köpa tror jag kommer duga fint till att lyfta framhjulen från marken
har lite taskiga bilder från mobilen, men fler kommer
mvh niklas
sålde iväg min e30 kaross till en användare här på forumet, till förmån för ett rörramschassi som jag kom över mkt billigt.
ingen bmw men det blir iaf bmw prylar under huven
Bilen är inte världens snyggaste då den stått ett längre tag i lada, men den har gått 10,20 som snabbast med v8 under huven.
Mitt mål är en mkt låg 9:a med den 2008
har inte så mkt info än, men jag kan lägga ut det jag vet just nu iaf .
en opel A manta röramschassi, vikt ca 850 kg när den är färdig,Någon fin 9"axel med 4-link, racepreppad PG låda med transbrake:
m50 motorn jag ska köpa tror jag kommer duga fint till att lyfta framhjulen från marken
har lite taskiga bilder från mobilen, men fler kommer
mvh niklas
Last edited by niklas g on 29 Dec 2006, 21:21, edited 1 time in total.
- tobbe tlrecond
- bmw_fredde