Frän bil å riktigt snyggt kört. Men ja har inte förstått allt kastande på rakorna, känns bara onödigt. Men annars riktigt snyggt. Va var de för motor igentligen?
Söderling wrote:Frän bil å riktigt snyggt kört. Men ja har inte förstått allt kastande på rakorna, känns bara onödigt. Men annars riktigt snyggt. Va var de för motor igentligen?
1989–2000 Lexus LS 400/Toyota Celsior
1990–2002 Toyota Crown/Toyota Crown Majesta
1991–2000 Lexus SC 400/Toyota Soarer
1992–2000 Lexus GS 400/Toyota Aristo
Toyota MR2 Le Mans Car
The 1UZ-FE was voted to the Ward's 10 Best Engines list for 1998 through 2000
Söderling wrote:Frän bil å riktigt snyggt kört. Men ja har inte förstått allt kastande på rakorna, känns bara onödigt. Men annars riktigt snyggt. Va var de för motor igentligen?
för att pendeln aldrig får upphöra i drifting. han hade blivit diskad/noll poängad om han inte pendlat hela rakan.
det är även därför de bromsar så hårt de kan samtidigt som de åker med dragen handbroms. för att kasa på snedden. för rätar bilen upp under en inbromsning så får de 0p.
det är drifting. allt annat är breisladd.
sjukt hög fart har han ibland. (mest hela tiden iofs)
Grefven wrote:
för att pendeln aldrig får upphöra i drifting. han hade blivit diskad/noll poängad om han inte pendlat hela rakan.
det är även därför de bromsar så hårt de kan samtidigt som de åker med dragen handbroms. för att kasa på snedden. för rätar bilen upp under en inbromsning så får de 0p.
det är drifting. allt annat är breisladd.
sjukt hög fart har han ibland. (mest hela tiden iofs)
Jo det förstår ja att det är för poängen, men jag personligen tycker det är så helt meningslöst att sladda på en raka. Men det är för att ja är upplärd av rally och där vinner man inget på att hålla farten nere på rakan.
Så det vara mest min åsikt bara.
Sen vet ja inte vart man vinner någon breisladd om man åker rakt in i en sväng. Va ju därför ja tog finalenplatsen för åläningen på breisladden mantorp 2008 då han rätade bilen mellan svängarna. Och där körde ja utan handbroms så det går att köra långsladd in i sväng utan handbroms också.
Jodå, BMW leder ligan på engine of the year awards. (Om man kan säga så)
Number of times the following makes have received the award in its twelve year history:
Make Awards Notes
BMW: 51 includes BMW/PSA engines
Honda: 22
Toyota :22
Volkswagen :19
Mercedes: 9 includes DaimlerChrysler
Peugeot: 6 includes BMW/PSA engine
Mazda: 4
Audi: 3
Porsche: 3
Ferrari: 2
Fiat: 2
Subaru: 2
Alfa Romeo: 1
Saab: 1
GM: 1
Det var mig en jävel och ladda på då Sjukt kört och riktigt bra kontroll över bilen!! Sen att han är 17år gammal och jag förstått det rätt gör ju inte allt sämre
Grefven wrote:
för att pendeln aldrig får upphöra i drifting. han hade blivit diskad/noll poängad om han inte pendlat hela rakan.
det är även därför de bromsar så hårt de kan samtidigt som de åker med dragen handbroms. för att kasa på snedden. för rätar bilen upp under en inbromsning så får de 0p.
det är drifting. allt annat är breisladd.
sjukt hög fart har han ibland. (mest hela tiden iofs)
Jo det förstår ja att det är för poängen, men jag personligen tycker det är så helt meningslöst att sladda på en raka. Men det är för att ja är upplärd av rally och där vinner man inget på att hålla farten nere på rakan.
Så det vara mest min åsikt bara.
Sen vet ja inte vart man vinner någon breisladd om man åker rakt in i en sväng. Va ju därför ja tog finalenplatsen för åläningen på breisladden mantorp 2008 då han rätade bilen mellan svängarna. Och där körde ja utan handbroms så det går att köra långsladd in i sväng utan handbroms också.
Handbromsen används vid kraftig inbromsning då bilen ändå ska kasa på sidan. Sladda kan man göra utan handbroms. Men inte drifta.