Page 1 of 5
2 st turbos i liten E21.
Posted: 22 Dec 2010, 11:05
by Bmwandreas
1st Precision SC5862 billet.
1st Garrett GT4788.
2st Precision 66mm wastegates.
Posted: 22 Dec 2010, 11:22
by stiiiv_
fan va fränt
är det herr bäckströms bil=?
Posted: 22 Dec 2010, 11:24
by danneeee
sjukt fränt, blir kul och se hur de funkar
Posted: 22 Dec 2010, 11:32
by halvordsson
Fan vad fränt!
Och grenröret ser ju dessutom sjukt snyggt ut - välbyggt!
Posted: 22 Dec 2010, 11:52
by BusE
Riktigt snyggt rör jobb där!
Posted: 22 Dec 2010, 13:40
by pelko
Satan vad fränt. Men varför?
Posted: 22 Dec 2010, 13:54
by Dawe_A
pelko wrote:Satan vad fränt. Men varför?
hängde du inte med i diskussionen för en månad sedan ?
Posted: 22 Dec 2010, 13:57
by pelko
Dawe_A wrote:pelko wrote:Satan vad fränt. Men varför?
hängde du inte med i diskussionen för en månad sedan ?
Tydligen inte
Posted: 22 Dec 2010, 14:03
by Bäckis
För att få en motor som ger mkt kraft på alla varvtal. Den ska kunna stalla en tuff turbin utan lustgas är tanken.
Posted: 22 Dec 2010, 14:19
by pelko
Okej.
När vi snackade i Orsa så har jag för mig du sa att du ska köra med gas? Eller så kanske du sa att det var gas i den när du skulle köra den där uppe
Posted: 22 Dec 2010, 14:44
by Bonje
Jävligt snyggt byggt
Det kommer garanterat funka riktigt bra!
Posted: 22 Dec 2010, 15:08
by Bmwandreas
Ska bli jävligt kul att se i bromsbänken.
Posted: 22 Dec 2010, 15:11
by JErngren
Hjullyft nästa
Posted: 22 Dec 2010, 15:27
by JimmyA
projekttråd.nu
Posted: 22 Dec 2010, 15:29
by r.ivars
Riktigt fränt!!
Posted: 22 Dec 2010, 15:33
by Lindgrennkpg
Fan så grymmt!
Så underbart kul att se grejer folk bygger som vet vad dom håller på med och som har kundskapen! Så jävla grymmt! NR1 av alla grenrörs byggen jag nånsin sett!
GRYYYYMT!
Posted: 22 Dec 2010, 17:22
by Bonje
Är det du Andreas som är pappa till installationen föresten? Jag bara tycker mig se en "Ärtan-touch" bakom det hela
Ska det verkligen behövas så stort som 66mm wg för att sryra det totala laddtrycket när wg:n sitter så flödesoptimalt?