Har letat arlset av mig för en uppsättning m5 e34 -95 bromsar! Dvs 345x28 fyrkolvs grejorna!
Med lite hjälp av en forumsmedlem så fick jag tag på en bil på en skrot i Norrköping.
Fan tänkte jag, har bara haft problem med de där jäkla Norrköpingsmänniskorna. Men nu ska väl turen vända

Men jag slår en pling till skroten och då var bilen under utredning, skulle ta ca en vecka för dem att kunna sälja delar ifrån den.
Efter 3 veckor så får jäg äntligen snacka med en säljare och då skulle dem ha 50% av nypriset!

Jag bad säljaren prata med sin chef om priset och om de skulle kunna sänka det något. Säljaren skulle då ringa upp mig samma dag och meddela priset.
Detta var i sommras!
Idag så ringde jag igen och frågade efter bromsarna. Tog ett jäkla tag innan fanskapet hittade bilen i datorn. Då jag fick hjälpa honom med regnummer också.
Han säger att bromsarna var reserverade och ska snacka med en säljare.
Efter ett jäkla tag så berättade han iaf att bilen var borta och att den har gått i pressen!!

Han sa att de var ingen som hämtade de reserverade bromsarna så de pressa hela bilen! VILKA JÄVLA IDIOTER!! GAAAHHH!
Nu finns det alltså en mindre m5 e34 3,8 -95 att kunna ta delar av!
Fan jääävla skiiit!