Vet att man ska ju kunna köpa det via elfa men jag har inte hittat den på deras sida. Så om någon kan vilket artnr den har eller under vilket annat namn "vagtejp" går under så vore jag väldigt tacksam!
Pelko: jag tackar för din generositet men du ska få behålla din rulle för jag behöver mer . Vet att pitbull hade sånt till sitt elsystem i sin e34 och jag har även pmat honom men ej fått något svar så jag tänkte jag skulle testa här med!
Hansa: Tror inte det är riktigt samma sak, men jag ska göra ett försök att hitta det på elfa först annars får de väl bli team sportia
CrazyVikingsRacing wrote:Vet att man ska ju kunna köpa det via elfa men jag har inte hittat den på deras sida. Så om någon kan vilket artnr den har eller under vilket annat namn "vagtejp" går under så vore jag väldigt tacksam!
Finns på Järnia i ronneby, i 2 olika bredder en 19mm och en smalare. kostar 65 resp. 23 kr / rulle.
har läst att den inte tål vatten så bra. förövrigt tycker jag man ska köra någon sorts snygg strumpa ist för tejpen. men ska man gömma kablarna så funkar nog tejp fint.
Det finns 2st olika tejper här. VAG tejpen är ganska tunn man ser typ igenom den. Perfekt att sätta som typ avslut på en kabelstrumpa. Den andra isoleringstejpen är som några säger här mer som hockey tejpen. Men vag tejpen är nästan lite luddig å inte alls lik hockey tejpen