vilka stötdämpare fram på e36 cupe får man mest för pengarna, tänker inte på coilovers eller så utan bara vanliga stötdämpare, vet att jag blev ganska nöjd med väghållningen i e30 med FK-dubbel verkande gas dämpare, kommer att köra med Lesjöfors fjädrar fram till dom eventuella dämparna,
har monterat e36 kombi gas-dämpare bak och lesjöfors husvagns förstärkta fjädrar bak nu, men fram gungar orginal dämpar o fjädring friskt, mina 245/40/18 tar i skärmarna om man kör lite agresivt,
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
tycker inte det är värt att köpa såna billiga typer av coilovers. jag är inte så jätte nöjd med mina budget ben iaf, dämparna är redan slut efter 1 år och nån bra väghållning fick inte jag iaf.
klart det är stumt, men det är ju inte det enda kravet. jag va dumsnål och trodde jag köpte grejer som skulle funka.. hade jag vetat det jag vet idag hade jag satsat på dyrare grejer.
alternativt bara bra koni/bilstein dämpare och sänkfjädrar.
jojo men man kan ju inte klaga på saker som kostar 2k, då är man ju lite fel ute..
Man får ju som sagt vad man betalar för, men funkar fint på min brukshink som man inte vill spendera alldeles för mycket på sen får vi se hur länge dom håller sig fräscha, time will tell