Är det någon här som har koll på vilken typ av Brembo bromsar som sitter på Seat Leon Cupra R (tillval) .
Vad kan nya klossar gå lös på till dessa + vart köper man bäst/billigast???
Mvh Christer
Brembo bromsar??
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
-
Brembo bromsar??
Den som har mest grejer när han dör vinner!!
sitter inga brembobromsar på leon cupra R...
sitter ett annat känt märke som ja inte kommer på nu, o dem kostar bra mycket.. fick veta detta när ja själv besökte seat
..
brembobromsarna (oken) sitter på seat IBIZA cupra R... dem har gått upp i pris, med 100% typ
.. så nu kostar nya ok inkl belägg en bit över 7000:-... dvs inte så billigt längre..
dessa ok säljs av PPF i ett kit som dem har för E30.. så din fråga ang vem som säljer billigast är just nu PPF... då ingår skivor o adapterplattor för oken... trot de ligger på 9995 eller nåt.. kolla i webshopen..
mvh
sitter ett annat känt märke som ja inte kommer på nu, o dem kostar bra mycket.. fick veta detta när ja själv besökte seat

brembobromsarna (oken) sitter på seat IBIZA cupra R... dem har gått upp i pris, med 100% typ

dessa ok säljs av PPF i ett kit som dem har för E30.. så din fråga ang vem som säljer billigast är just nu PPF... då ingår skivor o adapterplattor för oken... trot de ligger på 9995 eller nåt.. kolla i webshopen..
mvh
ack så fel han har.xelerator wrote:sitter inga brembobromsar på leon cupra R...
sitter ett annat känt märke som ja inte kommer på nu, o dem kostar bra mycket.. fick veta detta när ja själv besökte seat..
brembobromsarna (oken) sitter på seat IBIZA cupra R... dem har gått upp i pris, med 100% typ.. så nu kostar nya ok inkl belägg en bit över 7000:-... dvs inte så billigt längre..
mvh
leon HAR brembo ok, jag vet det eftersom jag beställde ok till just en sån bil och fick röda brembo ok.
sen priset då.....handlarna har individuell prissättning,så det lönar sej att ringa runt.
kollade senast för några veckor sen å då låg det fortfarande gamla priset hos den handlaren jag brukar köpa dessa ok.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
mvh[/quote]
ack så fel han har.
leon HAR brembo ok, jag vet det eftersom jag beställde ok till just en sån bil och fick röda brembo ok.
sen priset då.....handlarna har individuell prissättning,så det lönar sej att ringa runt.
kollade senast för några veckor sen å då låg det fortfarande gamla priset hos den handlaren jag brukar köpa dessa ok.[/quote]
har ja väl inte
... kollade detta hos Seat i sthlm, fick tom utskrift på olika priser för ibiza cupra R o leon Cupra R...
om de nu är som du säger så är de väl bara bra, inte mitt fel att seat här i sthlm säger så...
dessutom kollade jag priserna hos en hel del olika VAG ställen för prisinfo, dock även här i sthlmsomr.. o ALLA låg runt 7000:- skiljde några hundra som bäst...
du får gärna berätta för mig var du köpt dina ok, för om det är det gamla priset så är ja klart intresserad
...
mvh
ack så fel han har.
kollade senast för några veckor sen å då låg det fortfarande gamla priset hos den handlaren jag brukar köpa dessa ok.[/quote]
har ja väl inte

om de nu är som du säger så är de väl bara bra, inte mitt fel att seat här i sthlm säger så...
dessutom kollade jag priserna hos en hel del olika VAG ställen för prisinfo, dock även här i sthlmsomr.. o ALLA låg runt 7000:- skiljde några hundra som bäst...
du får gärna berätta för mig var du köpt dina ok, för om det är det gamla priset så är ja klart intresserad

mvh
- Bmwandreas
- Moderator
-
- Bmwandreas
- Moderator