skulle behöva lite tipps o råd innan jag river m52 i morron, har inte tagit i sär någon 24 ventilare bmw förut, vad bör man tänka på mera än 1 i noll läge på vevaxelns markering,
vad är det främs dom flesta bruka glömma och inte tänker på, just nu står maskinen tömd från olja och vatten,
för övrigt så är det en e36 som ska få sig ett icke-vanos gärn block
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
om du markerar kedjor samt drev i nollläge kan det underlätta något när du plockar ihop motorn igen, annars är det som vilken annan motor som helst , lossa muttrarna i rätt ordning när du släpper på kammarna så dom inte spricker, håll ordning på vilket överfall som satt vart, likadant lyftare. men allt detta känner du säkert till !
tack för råd har inte rivit än för jag vet att hur van man än är i maskiner glömmer man alltid något, det där med att markera kuggdreven över rätt länk i kjedjorna hade jag inte funderat på för än du nämde det, tänkte om man tar röd märkfärg på avgas sidans kugg o länk i kedjan så kan man ta vit på insug för att ha mera koll på att o skilja varm sida o kall sida
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.