Har sån jävla berg o dalbane skräck så jag nästan fick ont i magen av att titta på filmerna nu!! Det ända som säger mig inombords, du är ju fan kööörd om det händer något
PegiPax wrote:Har sån jävla berg o dalbane skräck så jag nästan fick ont i magen av att titta på filmerna nu!! Det ända som säger mig inombords, du är ju fan kööörd om det händer något
Se det såhär! Om det händer nåt slipper man lida i alla fall!
John Edvardsson, noll sju noll tre fem två fyra fyra åtta två
Är i Laguna Beach nu o drar vidare till LA idag sen på ons blir det vegas så då blir det nog till att åka uppskjutet på Stratosphear =) Var uppe förra året men bangade så nu får man nog prova
PegiPax wrote:Har sån jävla berg o dalbane skräck så jag nästan fick ont i magen av att titta på filmerna nu!! Det ända som säger mig inombords, du är ju fan kööörd om det händer något
Se det såhär! Om det händer nåt slipper man lida i alla fall!
Ja så kan man se det också, i somras då jag o bruden var till grönan och prövade det mesta så var det nog fan nära att hjärtat skulle hoppa ut ur mig Hon tycker det är as roligt
Nä håller mig på 4 hjul jag o leker ist, känns tryggare fast det inte är det.
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
folk bygger bilar med effekt som räcker till 5 normala bilar men är rädda för att åka karusell?
bott på d där hotellet och vart bland karusellerna, men d är ju så högt så man fattar ju inte/ser inte. är mycket läskigare med 10-100m över marken än flera hundra imo