Går i bilbytar tankar har ju en e36 m3a idag som jag e sjukt nöjd me,men funderar på att byta upp mig till en e46,hur är det att äga en sån dyra servicar?,går dom mycke bättre än en e36 3,0?,vad ska man se upp med?
Har kikat på dom mellan 200 och 230 tusen och manuell låda,enda kravet på inredningen är att den ska va svart .Men fyll gärna på med egna erfarenheter,btw har kikat på autopower redan men vill höra lite från annat håll med,ris el ros.
service kostnad beror på hur mycket du gör själv/vilken firma som gör det, men dyraste som är insp 2 går väll på ca 11-13 tusen,
folk säger att man ska akta sig för en 01a då dom hade problem med lager som byttes på garanti, men den borde ha rasat för länge sen om det vore nå problem med det,
finns väll igentligen inte så mycket att säga om dom, allmän koll av bil bara,
inget jätte jätte känt förutom klump då,
service kostnad beror på hur mycket du gör själv/vilken firma som gör det, men dyraste som är insp 2 går väll på ca 11-13 tusen,
folk säger att man ska akta sig för en 01a då dom hade problem med lager som byttes på garanti, men den borde ha rasat för länge sen om det vore nå problem med det,
finns väll igentligen inte så mycket att säga om dom, allmän koll av bil bara,
inget jätte jätte känt förutom klump då,
ok jo står ju ofta i annonsen att lagren och klumparna är byta så dom lär väl haft nå knas där ,men nu har jag fått problem fick åka med en 535d dom gick ju fint dom me