johankihl wrote:Jag kommer... hoppas att det finns någon där med extra drivaxlar?
Umgås inte du med det konstiga folket i Avestas urskogar med Bäckis som klanledare som vägrar köra sönder drivaxlar?
Det händer väl, men man ska aldrig säga aldrig . Jag kör med HELT standard bakvagn med svetsad 325 diff på denna snik karossen. Bakvagnsbussningar mm är inte av senaste slag Hoppas att det håller någon repa så att man åtminstone får en slutfart!
johankihl wrote:Jag kommer... hoppas att det finns någon där med extra drivaxlar?
Umgås inte du med det konstiga folket i Avestas urskogar med Bäckis som klanledare som vägrar köra sönder drivaxlar?
Det händer väl, men man ska aldrig säga aldrig . Jag kör med HELT standard bakvagn med svetsad 325 diff på denna snik karossen. Bakvagnsbussningar mm är inte av senaste slag Hoppas att det håller någon repa så att man åtminstone får en slutfart!
så det är inte den karossen du kapade halvt sönder o skulle bygga om bakvagnen du ska åka med nu på lördag?:P
Låter som det kan bli en del snabba BMWs då alltså...hoppas bara jag hinner få mitt nya objektiv innan dess så ska det bli massa fina bilder för er pöjkar
Jag kommer inte. Fick ihop bilen med vad jag trodde var en lagad koppling. Men tyvärr draggar den så hårt att man inte får i växeln stillastående. Mellanskivan i kopplingen hade slagit sig pga värmen... surt som fan...