TURBO konventera

Här diskuterar vi våra produkter.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
bemmer power

TURBO konventera

Post by bemmer power »

hej jag har en bmw m3 96 som jag funderar på att turbokonventera men jag har lite frågor. jag vill ha runt 500hk vad skulle det kosta mig att få det :!:
M3
knoddas

Post by knoddas »

om nån ens tar sig tid att svara: så kommer det inte vara nåra prisupgiter... snarare att du kanske skulle söka litte info först.. är inte bara att trimma "wiee 500hk"... men över 100k iaf... om det ska hålla...
för så gott som allt måste ju bytas.. å bara sprutet går ju på en 20k + mapp ? k.. men men,.
Overcharged

Post by Overcharged »

han vill kanske lämna in bilen hos PPF så dem gör hela jobbet :!:
bemmer power

Post by bemmer power »

pricis jag vill veta vad det skulle kosta mig om jag lämnar in den på ppf
M3
Overcharged

Post by Overcharged »

då tycker jag det är en ganska rimlig fråga :wink:
men du får nog specificera dig lite mer hur du vill att hållbarhet osv ska vara....
bemmer power

Post by bemmer power »

allså jag vill att den håller så klart jag tänker inte köra hårt med den varje dag men nångång på heligerna vill jag kunna ställa upp på race :D utan att oroa mig att bilen kan paja om du fårstår
M3
bemmer power

Post by bemmer power »

allså jag vill att den håller så klart jag tänker inte köra hårt med den varje dag men nångång på heligerna vill jag kunna ställa upp på race :D utan att oroa mig att bilen kan paja om du fårstår
M3
bemmer power

Post by bemmer power »

M3
Post Reply