Någon som vet om det är något att ha lr bara skit???
http://shop.textalk.se/se/article.php?i ... rt=2043508
Mvh =)
Dämpare o fjädrar.
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
det är antagligen dom kittet som alla lågprisinternetbutiker säljer. de fungerar för stunden. jag har haft skitet på ett par bilar. hur de är efter någon vinter och lite bus vet jag inte. men antagligen och rent logiskt så kan det inte finnas något som är sämre. för är det billigt så är det... men det blev ett jäkla bra lyft jämfört med 20 år gamla grejor som satt där från början,.
Precis det svaret jag väntade mig faktiskt =)bullen! wrote:det är antagligen dom kittet som alla lågprisinternetbutiker säljer. de fungerar för stunden. jag har haft skitet på ett par bilar. hur de är efter någon vinter och lite bus vet jag inte. men antagligen och rent logiskt så kan det inte finnas något som är sämre. för är det billigt så är det... men det blev ett jäkla bra lyft jämfört med 20 år gamla grejor som satt där från början,.
Men som du säger, det lär nog va bättre än det som sitter på min bil nu.
Men sen är ju frågan om det är värt o köpa kittet eller lägga ner mera pengar på sånt man faktiskt vet är bra och håller.
Vet inte hur mycke man får lägga ut om man ska ha bra fjädrar o dämpare???
Beror väl på vad man ska ha det till iofs men det är för det mesta vanlig gata jag kör på.
=)
Hehe, så pass alltså.Franzén wrote:Köpte något liknande till min e36:a och det var som sagt garanti på skrotet.
Den garantin nyttjades flera gånger innan jag tröttnade och inskaffade grejor från Biltema som fortfarande fungerar klockrent.
Skruvade av det från bilen och slängde det i skroten.
Känns som det är mera vettigt att köpa mig coilovers ist.
Då får jag bra saker från början.
=)