Säljer iväg 2 sportstolar som är mycket lite använda.
Dessa stolar är "orginalen" som ridetech med fler kopierar upp i sämre kvalite, dessa stolar håller klart bättre kvalite.
Pris= 1900:- för båda stolarna. Eller vettigt bud.
Finns i Umeå men frakt med bussgods går nog att ordna, men då gäller förskottsbetalning.
2 ST Sportstolar ( JACKY AUTO SPORT )
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Jonas_Linder
2 ST Sportstolar ( JACKY AUTO SPORT )
Last edited by Jonas_Linder on 13 Feb 2010, 12:09, edited 1 time in total.
- Jonas_Linder
Jonas_Linder wrote:Hansa wrote:Jag kan kirra frakten åt dig om Jonas kommer till Nordmaling imorgon me stolarna!
Förstår inte riktigt vad du menar, du kör alltså till Nordmaling imorn och kan ta med dig stolarna ner åt eller?
Precis! Ska lossa kakburkar i Nyåker där på måndag! Nyåkers pepparkakor du vet! Men jag kommer förmodligen stå i Nordmaling och sova imorgon! är la uppe i Nordmaling te 20:00 - 20:30 tiden typ! Sen läre ju namned möta upp mig i Gävle för att hämta stolarna! kan han inte göra det så blir det ju svårt!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
- Jonas_Linder
Hansa wrote:Jonas_Linder wrote:Hansa wrote:Jag kan kirra frakten åt dig om Jonas kommer till Nordmaling imorgon me stolarna!
Förstår inte riktigt vad du menar, du kör alltså till Nordmaling imorn och kan ta med dig stolarna ner åt eller?
Precis! Ska lossa kakburkar i Nyåker där på måndag! Nyåkers pepparkakor du vet! Men jag kommer förmodligen stå i Nordmaling och sova imorgon! är la uppe i Nordmaling te 20:00 - 20:30 tiden typ! Sen läre ju namned möta upp mig i Gävle för att hämta stolarna! kan han inte göra det så blir det ju svårt!
Det skulle ju funka pefekt, bra mycket smidigare för mig att göra det än att hålla på och skicka dom med bussgods.
Namned: Kan du möta upp på måndag och hämta stolarna då?