Page 1 of 2
Effekt med 765 tryckplatta och sinter?
Posted: 26 Jan 2010, 19:11
by Sandén
Tja!
Jag vet att det står i webshoppen men undrar vad ni kört som mest effekt med dem? Alltså på papper inte uppskattad effekt.
mvh Joel
Posted: 26 Jan 2010, 19:31
by Bmwandreas
900 nm utan problem.
Posted: 26 Jan 2010, 19:46
by Sandén
Ok borde ju räcka då förhoppningsvis!
Posted: 26 Jan 2010, 19:47
by Pitbull
Sandén wrote:Ok borde ju räcka då förhoppningsvis!
Jag har kört 1 sesång med 765 och sinter. Min effekt blev 860nm, och jag har gjort låååååååånga burnout på 4:an med 18" utan att kopplingen har slirat.
/ Mvh
Posted: 26 Jan 2010, 20:14
by pizza
Kan man köra M5 3.6 svänghjul på M50? Menar, M30 hjulet passar, å 3.6 går på M30 då borde de funka eller? Isåfall, vilka bultar ska man köra med samt startmotor?
Pizza
Posted: 26 Jan 2010, 20:22
by Nisse Järnet
Snackar ni 860/900nm på hjulen?
Posted: 26 Jan 2010, 20:23
by Bmwandreas
mm
Posted: 26 Jan 2010, 21:13
by Nisse Järnet
Ok skönt
Posted: 26 Jan 2010, 21:20
by Sandén
Nisse Järnet wrote:Ok skönt
Håller med! Ännu bättre
Posted: 09 Feb 2010, 20:06
by Jørg1e30
Min bremsa 944nm på driven. Slura ikke i benken men slura som faen når jeg kjørte..
Posted: 22 Feb 2010, 16:29
by micke999
vad har ni bromsat med bara 765 platta då å organisklammel?
Posted: 22 Feb 2010, 16:32
by Bmwandreas
Ingen som har testat vad jag vet.
Posted: 22 Feb 2010, 17:51
by Mikael S
Jag åker med förstärkt sachs organisk lamell och 765 plattan och jag upplever den på gränsen med mina 406hk och 580nm på drivhjulen
Posted: 22 Feb 2010, 18:39
by Bäckis
Mikael S wrote:Jag åker med förstärkt sachs organisk lamell och 765 plattan och jag upplever den på gränsen med mina 406hk och 580nm på drivhjulen
Då är något fel. Har kört mer med 618 och standard utan problem, tills almellen exploderade.
Posted: 22 Feb 2010, 21:24
by Mikael S
Bäckis wrote:Mikael S wrote:Jag åker med förstärkt sachs organisk lamell och 765 plattan och jag upplever den på gränsen med mina 406hk och 580nm på drivhjulen
Då är något fel. Har kört mer med 618 och standard utan problem, tills almellen exploderade.
Jag sa iförsig att jag upplever den som på gränsen, inte att den slirat än
Svänghjulet är riktplanat, allt nytt, tryckplattan ska vara specad till 600-650nm med organisk har jag för mig TG Racing sa när jag handlade den så siffermässigt ska det vara i ett gränsland med min effekt
Sen kanske den inte riktigt är specad till att kliva av på trean och smacka i fyran som jag brukat gjort
Posted: 22 Feb 2010, 21:39
by Bmwandreas
Nej det kanske den inte är specad för:)
Posted: 22 Feb 2010, 21:52
by M3JONAS
Jag åkte 765 och organisk lamell (med stumt nav från 3,8:an) och då hade jag ca 500hk och 600nm. Det funkade klockrent!