Stort tack till alla som hjälpt till med denna bilen.
Ni vet vilka ni är!!!
Bilderna är tagna i natt klockan två.
Bilen lastad på kärra för vidare transport till Norge.
Hade lite svårt att somna sen när jag kom hem. Det kändes lite konstigt det här

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Och norrmännen räddar många BMW turbosar.Chrille wrote:Haha. Japp Jimmy, alla ska vi någon gång rädda livet på en E30
Din bil har blivit grundig diskuterad på det norske BMWCCN forumet. Idealspor-nissarna har diskuterad din turbolagg lååångt og lenge. Enligt dom vil en uppjazzad S14 sugis radera den rundt en bana.bullen! wrote:lika bra att ta bort annonsen snart då. för jag har fan satt för lågt pris för att vilja sälja den.
Bara åka till gatebil nästa år och visa vart skåpet ska stå.bullen! wrote:min s14 är grym. jag lovar att den lämnar mer effekt som sugis med dessa kammar och komp än vad många av deras sugmotorer gör. och jag tror inte att de skulle ha mer effekt någonstans i ett registret. jag hade övertryck i plenumet redan vid 1400rpm på låst dynapack. inte mycket men dock övertryck.
OCH i många fall så har de varken kört den bilen de diskuterar som är så snabb med sugmotor eller motsvarande med turbo. ibland har de inte ens körkort men när de blir stora ska de ha en supra. eller en skyline.
bäckis gamla m3 är inte "the averige BMW turbo". med något aggregat som var billigt och stort, med några kammar som någon sa att skulle va bra och som någon mappat billigt på gatan av en kompis som har mappat åt en annan kompis tidigare. det är ganska genomtänkt och utsorterat. det finns ju få m3 i världen som har en så fin maskin så det bör tala för sig själv.
men det är vanligt att ban-åkare har den uppfattningen om turbobilar.
men så är det ju på internet. alla tror de vet bäst. det är ju fortfarande många på www.rejsa.nu som säger att det inte går att åka överladdat på bana. för det är mycket sämre än en sugmotor och det kommer gå mycket långsammare oxå.
komiskt då LOADED är snabbast av ALLA gatreggade bilar i välden på ringen. de som ligger nära honom är oxå överladdade.
och att Porsche TURBOcup är vansinnigt snabba de oxå. och vilka har åkt riktigt fort i le mans?
Summerat:
jag vet vad jag har. och det är något alldeles fantastiskt. skulle jag vilja ha en sugmotortrimmad M3 e30 så hade jag haft det och sparat en stor slant.
Det är svårt att köra fort på gatebil träffarna då det är så mycket bilar på banan och väldigt blandade förmågor och körstilar. men den skulle nog heltklart passa i "time attack" racet dom kör med alla värsting bilar.Fredriktak wrote:Bara åka till gatebil nästa år och visa vart skåpet ska stå.bullen! wrote:min s14 är grym. jag lovar att den lämnar mer effekt som sugis med dessa kammar och komp än vad många av deras sugmotorer gör. och jag tror inte att de skulle ha mer effekt någonstans i ett registret. jag hade övertryck i plenumet redan vid 1400rpm på låst dynapack. inte mycket men dock övertryck.
OCH i många fall så har de varken kört den bilen de diskuterar som är så snabb med sugmotor eller motsvarande med turbo. ibland har de inte ens körkort men när de blir stora ska de ha en supra. eller en skyline.
bäckis gamla m3 är inte "the averige BMW turbo". med något aggregat som var billigt och stort, med några kammar som någon sa att skulle va bra och som någon mappat billigt på gatan av en kompis som har mappat åt en annan kompis tidigare. det är ganska genomtänkt och utsorterat. det finns ju få m3 i världen som har en så fin maskin så det bör tala för sig själv.
men det är vanligt att ban-åkare har den uppfattningen om turbobilar.
men så är det ju på internet. alla tror de vet bäst. det är ju fortfarande många på www.rejsa.nu som säger att det inte går att åka överladdat på bana. för det är mycket sämre än en sugmotor och det kommer gå mycket långsammare oxå.
komiskt då LOADED är snabbast av ALLA gatreggade bilar i välden på ringen. de som ligger nära honom är oxå överladdade.
och att Porsche TURBOcup är vansinnigt snabba de oxå. och vilka har åkt riktigt fort i le mans?
Summerat:
jag vet vad jag har. och det är något alldeles fantastiskt. skulle jag vilja ha en sugmotortrimmad M3 e30 så hade jag haft det och sparat en stor slant.