hoppas detta blev rätt forumsdel och att det inte finns en likadan tråd tidigare, jag sökte flera gånger, men hitta inget (är dock helt värdelös på att söka på forum)
sitter och planerar inför e30 bygget om vilka fälgar man ska ha och det finns så mycket att välja mellan så man blir tokig!
så tänkte att jag vänder mig till er och se vad ni tycker?
alltså vilka fälgar sitter bäst på en en clean e30? inga konstiga kjolpaket och sånt trams, utan bara en clean e30, kanske m-tech II paket på sin höjd!
vilka tum ska man köra på? finns där några riktigt fina 4x100 fälgar? eller måste man bygga om till 5x120 för att komma åt dom bästa fälgarna?
så upp med bilder på fälgar på en e30 som ni gillar bäst, med namn och tum på fälgarna

just nu som jag tycker så ligger väll Volk GTU jäkligt bra till utseendemässigt

eller WORK VS-XX som bullen har på sin tokfeta m3a
dock skulle jag vilja ha i denna version med ruggigt bred kant:

men dom kommer väll aldrig finnas i rätt ET för att få på dom på en e30 utan att bredda utåt och jag vill behålla orginal e30 skärmar, lite valsade kanske, men inget mer, inga m3 breddningar eller liknande
har inte hittat någon bild med någon av dessa fälgar på en e30, eller någon bil med 4x100 så det är väll bara att utesluta att hitta riktigt feta fälgar i det bultmönstret

Mvh
Dajb