Page 1 of 1

Köra med dubbla Lmm

Posted: 05 Jul 2006, 17:54
by knoddas
tänkte på en snik konverterad 323 "i mitt fall"

istället som alla andra "snikisar" med 535 lmm,,, köra med dubbla orginal,, å sen "bond" koppla kablarna,,, kanske inte funkar för 5 öre eller inte ger nån sån grej som man vill uppnå... . var bara en tanke som slog mig,,, MVH

Posted: 05 Jul 2006, 21:48
by Muxxor
Du tänkte två parallella och sedan lägga ihop signalerna?

Posted: 05 Jul 2006, 22:27
by knoddas
Aaa tror det är så jag mennar:P... tänkte typ prevind varandra,,, från ett rör utte till 2 Lmm brevis varndra å sen ihopp till ett rör igen,,, å sen koppla in båda på samma kabel grejs?.... har för mig jag läst nått i still med det ,,, men kommer inte riktigt ihåg.

Posted: 05 Jul 2006, 22:35
by Nisse Järnet
Hmm..inget jag skulle ge mig på iaf =P

Posted: 08 Jul 2006, 20:52
by dgyldmark
Köra dubbla system hade nog funkat bra, Kanske inte vid cranking och prime puls, dvs dubbla duschen. Men men folk med volvo har ju testat deta på k-jet sprut och bevisligen fungerar det , dock ej optimalt :lol:

Posted: 10 Jul 2006, 06:28
by _BeeMeR_
Bättre att spänna original LMMarn hårdare istället.. Gjorde
de på min 525:a typ ett halv varv =)

///zemrén