Straxt innan Uppsala, på väg hem från PPF meet Tjejen i baksätet och polarn filmade ett "race" med en Opel som låg och pressade fullt i 240
Blev rätt kass kvalle io, Youtube-konverteringen men ändå.
Fan Nisse du som har den goa utväxlingen, kan du inte sätta upp en gps i bilen och köra 0-300 (eller hur fort den nu kan gå på sexan) så man får se lite siffror efter att mätaren stannat på 240km/h? Har tänkt göra detsamma själv, men har inte blivit av än...
Nils Ljung
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
ramberg wrote:Nisse.. varför gör du ingen långfilm för?
Du har material så det blir till övers skulle jag tro!
Landets lag-arbetare har inte tid att sitta och titta på långfilm med en galning i en vit BMW från sen 80-tal.
Dom vill se små korta snuttar med mycket ansikten filmade hastighetsmätare och reg.skyltar.
Gärna med inslag av mobilnummer, personnummer och hemadress i filmen.
det är flera här i krokarna som lämpar sig alldeles utmärkt. men man vet ju inte när det sitter en kamera i dom eller inte. och man vet ju inte om de väljer att publicera den heller så det är lite långsökt att man ska lyckas med en sån sak.
Nissejärnet visste ju villken typ av kamera det satt i skåpet, sen minns jag den gången dom körde detta test i mythbusters, blev klockrena bilder i farter över 200km/h , så att man kan lura en kamera genom att köra fortare än 200km/h . BEVISA DET NI SOM SÄGER ATT DET GÅR! så får vi se om ni är män eller möss
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa wrote:Nissejärnet visste ju villken typ av kamera det satt i skåpet, sen minns jag den gången dom körde detta test i mythbusters, blev klockrena bilder i farter över 200km/h , så att man kan lura en kamera genom att köra fortare än 200km/h . BEVISA DET NI SOM SÄGER ATT DET GÅR! så får vi se om ni är män eller möss
Det är inte så svårt att plocka av en regplåt =)
Men menade bara på att kamerorna skulle vara dåliga så bilderna blir för dassiga när det går undan, men är alltså bara en myt?