hur mycket för en bakvagn ?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
hur mycket för en bakvagn ?
Hur mycket är en bakvagn till original 320 e30 i skapligt skick värt... ??
- Strandholm
- Strandholm
Okej. Allt handlar ju om kontakter och how bad you need it...
Polarn känner några som har en skrot. fick en hel fräsh bakvagn till 320, med lamelldiff för 500kr. Det är lagom pris
Bjud han 500 och se vad han säger. Det är ju inga grejjer som går åt som smör i solsken direkt.
Polarn känner några som har en skrot. fick en hel fräsh bakvagn till 320, med lamelldiff för 500kr. Det är lagom pris
Bjud han 500 och se vad han säger. Det är ju inga grejjer som går åt som smör i solsken direkt.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Amplify wrote:Okej. Allt handlar ju om kontakter och how bad you need it...
ok provar =) du har ingen mer diffklump med lammel ?? =)
- Strandholm
markus wrote:Amplify wrote:Okej. Allt handlar ju om kontakter och how bad you need it...
ok provar =) du har ingen mer diffklump med lammel ?? =)
Hehe nää tyvärr.. kolla med ärtan. Han annonserade ut ett par?
kostar det så smakar det.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Jag köpte en komplett 325 bakvagn i somras med dålig/rostig balk för 500:- det kanske var väldigt billigt men mer än 1000:- för en 320 bakvagn utan diffbroms och med trummor borde man väl inte betala.
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290
markus wrote:Krillian wrote:jo. Har dom abs så är de skivor. Samt touringarna, kanske har fel. Dumt att jag inte fråga vilken bil den satt på innan.
Är det någon skillnad på dom bakvangnarna jämfört med dom vanliga utan ABS.. ? Dom passar väl ?
mitt problem är handboms vajern och bromsrören (eget fel klippte av dom bara.) annars så passade den.
Krillian wrote:markus wrote:Krillian wrote:jo. Har dom abs så är de skivor. Samt touringarna, kanske har fel. Dumt att jag inte fråga vilken bil den satt på innan.
Är det någon skillnad på dom bakvangnarna jämfört med dom vanliga utan ABS.. ? Dom passar väl ?
mitt problem är handboms vajern och bromsrören (eget fel klippte av dom bara.) annars så passade den.
ok då kan man kanske skaffa sig en bakvagn med skivor billigt..
markus wrote:Krillian wrote:markus wrote:Krillian wrote:jo. Har dom abs så är de skivor. Samt touringarna, kanske har fel. Dumt att jag inte fråga vilken bil den satt på innan.
ok då kan man kanske skaffa sig en bakvagn med skivor billigt..
hehe du ska hitta någon med.