Page 1 of 2
4000hk på 4 cyl
Posted: 18 Sep 2009, 17:41
by Grefven
Posted: 18 Sep 2009, 17:54
by mbma
det där är sjukt:O nu har jag att gör ahela kvällen jalla fall att försöka läsa det dära går ju inte direkt snabbt när allt står på eng
Posted: 18 Sep 2009, 19:29
by nicke.t
jäklar vilken stabil knota man skulle bygga me dom möjligheterna.
Posted: 18 Sep 2009, 19:57
by Grefven
jag tycker ppf borde sälja s14, s38 och s50 billetblock och toppar.
för max 50000:- =)
Posted: 18 Sep 2009, 20:19
by Highburg
Detta är sjukt häftigt..
SKALL Finnas en film på denna när dom lör samt hur dom bygger den..
Kom inte riktigt ihåg var kanske streetfire eller nån annan sida..
Posted: 18 Sep 2009, 20:24
by Magnaten
nån som hört talas om google translate
inte helt korrekt, men man förstår
http://translate.google.se/translate?pr ... ry_state0=
Posted: 18 Sep 2009, 20:49
by mbma
Magnaten wrote:nån som hört talas om google translate
inte helt korrekt, men man förstår
sånt dära e fusk vettu:P bättre lära sig engelskan så länge man e ung så ja fattar snerae jalla fall hehe
Posted: 18 Sep 2009, 21:24
by dgyldmark
Den är särklass.
Posted: 18 Sep 2009, 22:30
by Franzén
Lite ont om kylkanaler i det blocket...
Men vad skall man med kylning till under 402 meter?
Posted: 18 Sep 2009, 22:56
by Snap3
boom så sjukt ballt !
Posted: 19 Sep 2009, 06:21
by Zwofurti
Franzén wrote:Lite ont om kylkanaler i det blocket...
Men vad skall man med kylning till under 402 meter?
yees.. + metanol=)
Posted: 19 Sep 2009, 07:40
by Grefven
Franzén wrote:Lite ont om kylkanaler i det blocket...
Men vad skall man med kylning till under 402 meter?
bränslet gör att det snarare finns risk för att spjäll osv fryser än att det går för varmt.
Posted: 19 Sep 2009, 13:17
by Crille74
4000 pållar med 2 så små agregat
har svårt att tro på de.
Men grymt balla billet delar.
Posted: 19 Sep 2009, 14:03
by Magnaten
tycker också aggen ser lite väl små ut för att plocka 2000hk/st, har för mej att detta dessutom är väl några år sen, men det kanske är amerika hästar
... fast dom kanske kör med 6bars laddtryck..har inte haft tid att läsa hela reportaget
Posted: 19 Sep 2009, 14:05
by ramberg
Magnaten wrote:tycker också aggen ser lite väl små ut för att plocka 2000hk/st, har för mej att detta dessutom är väl några år sen, men det kanske är amerika hästar
Skulle nog vilja se lite papper ifrån nån bänk på denna.
A.m hästar.. jadu, Dahlbäck hästar passar väl in annars med?
Posted: 19 Sep 2009, 14:43
by nicke.t
han kör väll 5bar laddtryck om ja fatta rätt,halvkass på english.
Posted: 19 Sep 2009, 14:49
by cerwinboy
bullen! wrote:jag tycker ppf borde sälja s14, s38 och s50 billetblock och toppar.
för max 50000:- =)
den aluminium vevstaken är långt ifrån billig kan jag säga.. den ser ut som dom som sitter i hårda top-fule maskiner... pratade med ett stall som hade skutit sin motor (2008) på mantorp.. och dom sålde ut delarna för att få budget att kunna köpa ny maskin delar.. men 1050 dollar för en sådan vevstake utan APR bultar är dock lite mycket för en väl använd vevstake