Bilder: Fint regnväder i Borlänge.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bilder: Fint regnväder i Borlänge.
Viadukten bakom Ica Maxi Borlänge (Mjälga) :
Rondellen vid Gylle Värdshus :
Kan ju tillägga att vattnet FORSADE åt alla håll och kanter. det syns dock dåligt på bilderna.
Det ställde till med endel problem, Polisen stog och stängde av vissa delar av infarterna mot stan.
Rondellen vid Gylle Värdshus :
Kan ju tillägga att vattnet FORSADE åt alla håll och kanter. det syns dock dåligt på bilderna.
Det ställde till med endel problem, Polisen stog och stängde av vissa delar av infarterna mot stan.
Last edited by Hansa on 08 Jul 2009, 20:23, edited 1 time in total.
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
- Fredriktak
Vänta tills imorn Var varning hos SMHI om mycket regn i mittsverige ev 50-70 mm
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
markus wrote:Vänta tills imorn Var varning hos SMHI om mycket regn i mittsverige ev 50-70 mm
Det kanske är det vädret vi har här nudå bara att det rör sig neråt nu under natten/morgondagen? Eller ska det komma ÄNNU mer regn? för jag tycker Dalarna ligger i mittsverige. Spännande
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
-
Hansa wrote:markus wrote:Vänta tills imorn Var varning hos SMHI om mycket regn i mittsverige ev 50-70 mm
Det kanske är det vädret vi har här nudå bara att det rör sig neråt nu under natten/morgondagen? Eller ska det komma ÄNNU mer regn? för jag tycker Dalarna ligger i mittsverige. Spännande
Tror de inte skulle bli så mycket regn som de var sagt imån. skulle komma 58mm först stod de på yr.no men nu är de inte alls så mycket.
Jag skulle köra Km i Borlänge Cross imån men de är inställt banan FLYTER =)
PS du måste ändra din profil bor du inte i borlänge nu ????
Christoffer Högås wrote:Hansa wrote:markus wrote:Vänta tills imorn Var varning hos SMHI om mycket regn i mittsverige ev 50-70 mm
Tror de inte skulle bli så mycket regn som de var sagt imån. skulle komma 58mm först stod de på yr.no men nu är de inte alls så mycket.
Jag skulle köra Km i Borlänge Cross imån men de är inställt banan FLYTER =)
PS du måste ändra din profil bor du inte i borlänge nu ????
Haha jo jag kan tänka mig att banan FLYTER! kommer ju ALDRIG gå att åka. lär ju bli lervälling jävlar i mig!
Jo jag bor i Borlänge, ska ändra! har faktist inte tänkt på det förens du sa det nu! =) lite ovan fortfarande! =)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Regna rätt duktigt i stockholm också.
Låg på Essingeleden i 540n...
Min bil är för hög ifram vilket har lett till fel camber så jag ligger bara och kör på ca 20-30% av framdäcken, utsidan alltså. \ / så står dom.
Slickat på båda utsidorna... javisst och vatten på det... Det vart ju planing ifram hela jävla tiden. Nu står den tills sänksattsen åker på
Låg på Essingeleden i 540n...
Min bil är för hög ifram vilket har lett till fel camber så jag ligger bara och kör på ca 20-30% av framdäcken, utsidan alltså. \ / så står dom.
Slickat på båda utsidorna... javisst och vatten på det... Det vart ju planing ifram hela jävla tiden. Nu står den tills sänksattsen åker på
Det värsta är ju över nu, nu har kommunen vart ute och ställt allt till rätta och gjort avspärrningar där det behövs. bilden på bilen som står me vatten upp en bit över dörrarna, det var i en Viadukt tex. Där har dom fått bort vattnet nu. men ändå, helt sjukt är det.
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Ja det är lite annorlunda. Jag har haft översvämning två gånger i mitt garage nu på en vecka. Det har inte hänt en enda gång på de åtta åren jag haft det innan.
///BMW - Was sonst!
M3, M3-replika, 325i, 320iT
M3, M3-replika, 325i, 320iT
Haha, Jag jobbar precis där vid dom sista bilderna.
Halva gården var fylld med vatten, och så kom det massa chaufförer som skulle hämta släp sprang runt där med vatten upp till knäna, fan vad vi garva i fika rummet
Tankstationen var också flytande nästan . chaffisarna sket i att tanka där iaf.
Regnade så mycket så matcherna på dalecarlia ställdes in.
Hade varit roligt om Peace and Love hade varit denna vecka istället
Halva gården var fylld med vatten, och så kom det massa chaufförer som skulle hämta släp sprang runt där med vatten upp till knäna, fan vad vi garva i fika rummet
Tankstationen var också flytande nästan . chaffisarna sket i att tanka där iaf.
Regnade så mycket så matcherna på dalecarlia ställdes in.
Hade varit roligt om Peace and Love hade varit denna vecka istället
- Christian.N