Försäkrings fråga
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Försäkrings fråga
Nu ska ni få höra på lite ironi... för tre dagar sen fråga jag om ett larm här på forumet.. och inatt fick jag min bil stulen :S så jag tänkte höra om nån vet vad man kan ta ut på försäkringen? hur man får ut så mycket som möjligt för bilen.. som t.ex jag köpte fälgar och däck för 12 tusen i maj men inte nya utan av en kompis så allt jag har på dom t.ex är ett handskrivet kvitto och gäller det? tacksam för alla svar
känns som om de e lite lotto me att få ut för. pengar på hansskrivna kvitton..
vissa säger att dem fått de, andra inte..
sen beror de lite på vart man bor och vem man e oxo tror ja..
lite annorlunda om man olle från lindingö eller ahmed från botkyrka.. tråkigt men så e de tyvärr...
du får helt enkelt testa o hoppas på de bästa... om du har bilder som kan styrka att du haft fälgarna, gärna med datumstämpel som visar när du köpt dem etc kan de hjälpa..
men tänk på att för. bolaget kan säga att det inte är så svårt att skriva egna kvitton o påstå att man köpt en massa saker... dem har ju rätt ibland..
lycka till..
vissa säger att dem fått de, andra inte..
sen beror de lite på vart man bor och vem man e oxo tror ja..
lite annorlunda om man olle från lindingö eller ahmed från botkyrka.. tråkigt men så e de tyvärr...
du får helt enkelt testa o hoppas på de bästa... om du har bilder som kan styrka att du haft fälgarna, gärna med datumstämpel som visar när du köpt dem etc kan de hjälpa..
men tänk på att för. bolaget kan säga att det inte är så svårt att skriva egna kvitton o påstå att man köpt en massa saker... dem har ju rätt ibland..
lycka till..