Håller på och bygga mitt projekt som kommer köras en del bana och så.
Vad är att föredra med abs eller inte ? orginal absen vi snckar om då.
E30 325 coupe, med zimmermann skivor och pagidbelägg
Ska jag ha kvar ABSen ?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Nisse Järnet
-
Så länge de inte ser att ABS lampan lyser är det lugnt.
Ja röstar för att behåll den. För en orutinerad, eller rättare sagt en som inte är väldigt duktig, så kommer du köra fortare med ABS. Bara att trampa ner så mycket du orkar. Sen har du tid att växla, kolla linjen och kan kosta på dig att svänga lite samtidigt.
Lättare att ta bort sen om du tycker den är ivägen.
Jag har kvar min.
Ja röstar för att behåll den. För en orutinerad, eller rättare sagt en som inte är väldigt duktig, så kommer du köra fortare med ABS. Bara att trampa ner så mycket du orkar. Sen har du tid att växla, kolla linjen och kan kosta på dig att svänga lite samtidigt.
Jag har kvar min.
Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide wrote:Så länge de inte ser att ABS lampan lyser är det lugnt.
Jag har kvar min.
just d fick mjag en 2a på min m535 att den inte tändes sen såg han att bromsrören var konstigt dragna och att d va hål för abs givarna på bärrarmarna bak,så nu lär jag ha ett intyg från bmw att jag tagit bort absen
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld