Page 1 of 2

Film: Lite brinnut från Västeråsträffen igår.

Posted: 10 May 2009, 22:59
by Storås

Posted: 10 May 2009, 23:16
by Chrille
Hehe, Många av dom där killarna sliter ju fan mer gasvajer än däck när dom börnar :roll:

Posted: 11 May 2009, 00:14
by Karel021
Chrille wrote:Hehe, Många av dom där killarna sliter ju fan mer gasvajer än däck när dom börnar :roll:




den måste väl oxå få känna att den lever :D

Posted: 11 May 2009, 14:55
by LindgrenRacing

Posted: 11 May 2009, 18:04
by 205gti-88
e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?

Posted: 11 May 2009, 19:57
by Doktorn
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)

Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..

Posted: 11 May 2009, 20:02
by Micke johansson
Man blir ju döv av den dära suprans dump

Posted: 11 May 2009, 20:40
by pizza
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till :wink:

nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.

PIzza

Posted: 11 May 2009, 21:13
by M635 forever
Hade man inte sett att den gula var en Supra,hade man nästan kunnat tro det var en kanariefågel som den visslade! :lol:

Posted: 11 May 2009, 22:05
by dgyldmark
Från pimpelfiske till motorsport

Posted: 11 May 2009, 23:45
by micke999
Doktorn wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)

Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..


här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!

min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka

Posted: 12 May 2009, 07:33
by r.ivars
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


jo.. det gick jääääääääääävligt bra... rasade 3ans drev...

Posted: 12 May 2009, 07:37
by r.ivars
pizza wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till :wink:

nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.

PIzza



karel körde på 1an :)motsvarar visserligen 2an på vilken annan bil som helst... annars hade det blivit ett skyjävla rökmoln på 3an, eller samma succe som för mig :)

Posted: 12 May 2009, 08:09
by dgyldmark
micke999 wrote:
Doktorn wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)

Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..


här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!

min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka


Har du sätt någon med mycket mos "pimpelgasa" ? själv kikar jag på de högre och inte tillbaka till mopederna då folk stod och gasade som om deras damp vore enbart i handtaget.

Posted: 12 May 2009, 08:14
by Andy_b
det va då ett jävla liv om gas pumpande .... låt folk börna hur fan dom vill..... förstår inte problemet

Posted: 12 May 2009, 09:37
by Karel021
r.ivars wrote:
pizza wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till :wink:

nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.

PIzza



karel körde på 1an :)motsvarar visserligen 2an på vilken annan bil som helst... annars hade det blivit ett skyjävla rökmoln på 3an, eller samma succe som för mig :)


1an ? :D

hehe ne.. 2an. som i sig motsvarar 3an på andra bilar :D

Posted: 12 May 2009, 09:47
by Karel021
dgyldmark wrote:
micke999 wrote:
Doktorn wrote:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?


He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)

Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..


här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!

min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka


Har du sätt någon med mycket mos "pimpelgasa" ? själv kikar jag på de högre och inte tillbaka till mopederna då folk stod och gasade som om deras damp vore enbart i handtaget.



anledning varför ja inte håller full pelle.. och älskar med varvskyddet är pga ett antal rasade vippor förra året..

en m50 rasar inga vippor så där kan man åka på skyddet hela dagarna.. OM man nu gillar de..

ja har iofs billet vippor i år.. men de tar nog ett tag till innan ja bli bekväm med varvskyddet..

visst går de väl o åka på jämt varv oxå men de är en annan femma.