Film: Lite brinnut från Västeråsträffen igår.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Hehe, Många av dom där killarna sliter ju fan mer gasvajer än däck när dom börnar
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
- LindgrenRacing
- Posts: 174
- Joined: 23 Aug 2006, 00:54
- Location: Surahammar
- Contact:
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?
He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)
Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
- Micke johansson
- Posts: 2175
- Joined: 17 Jul 2006, 21:30
- Location: Umeå
Man blir ju döv av den dära suprans dump
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?
Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till
nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.
PIzza
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
- M635 forever
- Posts: 1013
- Joined: 25 Jan 2006, 23:30
- Location: Huddinge
Hade man inte sett att den gula var en Supra,hade man nästan kunnat tro det var en kanariefågel som den visslade!
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
Doktorn wrote:205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?
He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)
Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..
här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!
min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka
ms racing
pizza wrote:205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?
Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till
nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.
PIzza
karel körde på 1an motsvarar visserligen 2an på vilken annan bil som helst... annars hade det blivit ett skyjävla rökmoln på 3an, eller samma succe som för mig
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
micke999 wrote:Doktorn wrote:205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?
He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)
Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..
här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!
min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka
Har du sätt någon med mycket mos "pimpelgasa" ? själv kikar jag på de högre och inte tillbaka till mopederna då folk stod och gasade som om deras damp vore enbart i handtaget.
Last edited by dgyldmark on 12 May 2009, 08:15, edited 1 time in total.
r.ivars wrote:pizza wrote:205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?
Både Rickard å Karel värmde på 3an.... 240in verkar ligga på 2an, annars e de svårt att få den rökutvecklingen. Men visst, peta i 3an på din Pegga å visa hur de ska gå till
nerå, förstår va du menar, det är totalt meningslöst att stå å svarva på 1an, man får inte upp nån temp alls i däcken, visst, man rensar grus osv men inte mkt mer.
PIzza
karel körde på 1an motsvarar visserligen 2an på vilken annan bil som helst... annars hade det blivit ett skyjävla rökmoln på 3an, eller samma succe som för mig
1an ?
hehe ne.. 2an. som i sig motsvarar 3an på andra bilar
dgyldmark wrote:micke999 wrote:Doktorn wrote:205gti-88 wrote:e där ingen som kan visa alla dom jävla gaswire slitarna hur en burnout ska gå till? nån som typ kan skicka i 3an istället för att knappt få snurr på hjulen på 1an?
He he.. Trodde det var jag som inte fattade ett tag men jag är tydligen inte ensam =)
Men har man köpt en rosaeloxerad dump med LED belysning måste ju folk få höra den antagligen..
här i stan har grabbarna tillräckligt med effekt för att kunna leka med gasen!!!!
min bruks bil där får jag med stå på konstant varv för att den ska orka
Har du sätt någon med mycket mos "pimpelgasa" ? själv kikar jag på de högre och inte tillbaka till mopederna då folk stod och gasade som om deras damp vore enbart i handtaget.
anledning varför ja inte håller full pelle.. och älskar med varvskyddet är pga ett antal rasade vippor förra året..
en m50 rasar inga vippor så där kan man åka på skyddet hela dagarna.. OM man nu gillar de..
ja har iofs billet vippor i år.. men de tar nog ett tag till innan ja bli bekväm med varvskyddet..
visst går de väl o åka på jämt varv oxå men de är en annan femma.