Håller på me en total E36 M3 3,2 konvertering på min E36 328 touring o har kommit en bit på väg o har nu kommit till den utvändiga förvandlingen!
*Passar listerna på sidorna från M3 limo på min touring? Va ja kunnat utläsa av div art.nr sidor ska d va samma.. Stämmer?
*Passar hela kofångaren/bakspoiler från M3 limo bak?
Att fronten o sidokjolar passar vet ja sen innan men har inte riktigt koll på ovan nämnda! Dax inom d snaraste så tacksam för svar från nån kunnig!
M3 optik o lister!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
M3 optik o lister!
070-201 85 62
Låter bra d! Som ja misstänkte då men bra o få d bekräftat! Bara o börja leta lister.. Va väl Rafko i Malmö som har firman RnB som sålde den vita M3 konv touringen har ja för mig..
En annan fundering då; passar coupébakspoiler/kofångaren från M3 oxå på touring eller d skiljer? Sitter vid en spärrad dator just nu o kommer inte åt art.nr prog..
En annan fundering då; passar coupébakspoiler/kofångaren från M3 oxå på touring eller d skiljer? Sitter vid en spärrad dator just nu o kommer inte åt art.nr prog..
070-201 85 62