4st 205/50-15 bridgestone s03pp

Sälj dina trimdelar

Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast

Post Reply
hartge

4st 205/50-15 bridgestone s03pp

Post by hartge »

6mm på alla däck
pris 1800
hartge

Post by hartge »

ingen som e sugen ?? 1600 sista pris.....billigt :lol:
Strandholm

Post by Strandholm »

Går la att hitta liknande däck i däckhögen utanför vilken däckfirma som helst ? :?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
hartge

Post by hartge »

hämta dom där då!!!!!
Bistec

Post by Bistec »

Amplify wrote:Går la att hitta liknande däck i däckhögen utanför vilken däckfirma som helst ? :?
Det var ju en konstruktiv och nödvändig kommentar....!?

Håller dock verkligen inte med, S-03:orna är det i särklass bästa "gatdäcket" att köra bana med, och tillverkas inte längre !!

Du hittar det knappast utanför varje däckhandlare med 6 mm kvar......
Strandholm

Post by Strandholm »

Bistec wrote:
Amplify wrote:Går la att hitta liknande däck i däckhögen utanför vilken däckfirma som helst ? :?

Håller dock verkligen inte med, S-03:orna är det i särklass bästa "gatdäcket" att köra bana med, och tillverkas inte längre !!

Det var ingen kommentar. Det var en fråga.
Eftersom jag inte visste att det var någon specialmodell så finns det troligtvis fler som inte heller är så insatta som inte heller visste. Och därför var min fråga rätt nödvändig föratt få ut att det faktist inte var vilka skitdäck som helst. Men det är ju min personliga åsikt. Om du tycker att det var helt onödigt så får det stå för dig och din åsikt.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Bistec

Post by Bistec »

Amplify wrote:
Bistec wrote:

Det var ingen kommentar. Det var en fråga.
Eftersom jag inte visste att det var någon specialmodell så finns det troligtvis fler som inte heller är så insatta som inte heller visste. Och därför var min fråga rätt nödvändig föratt få ut att det faktist inte var vilka skitdäck som helst. Men det är ju min personliga åsikt. Om du tycker att det var helt onödigt så får det stå för dig och din åsikt.
Tror nog inte att särskilt många uppfattar din kommentar som en fråga, utan som ett påstående att dessa däck finns i däckhögen hos varje däckhandlare....

Och sannolikt tycker nog inte säljaren att den sk. frågan passar så bra i tråden där han försöker sälja just dessa däck.....

Om du däremot ville veta något om däcken kan du här få ett exempel på en bra formulering av fråga:

Hej, vad är dessa för däck, bra för något speciellt ändamål....?

Meeen, det är ju bara min åsikt..... :lol:
hartge

Post by hartge »

sorjligt o läsa !!!!! man behöver ju inte komma med en massa på ståenden när man inget vet ...dåkan man ställa en NORMAL fråga men det kanske e för mycke begärt ?? man behöver ju inte hålla lika låg nivå som det e på autopowers forum .....mvh
Post Reply