Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
-
Morten Authen
- Posts: 9
- Joined: 05 May 2006, 09:29
Post
by Morten Authen »
Vidar bremset motoren sin 2.mai, resultatet ble 1422hk/1610Nm
Ved 2,3bar trykk og på 106 oktan racefuel. RÅTT!
Bilder kommer på
www.vsmotor.no
1966 - Chevelle SS 396
1970 - Lincoln Continental Mark III
1979 - Volvo 242 TIC by V.S Motor
1992 - BMW M5 Touring
webmaster @ http://www.vsmotor.no
-
Butchermardin
- Posts: 269
- Joined: 20 Nov 2005, 14:01
- Location: Båstad
-
Contact:
Post
by Butchermardin »
Mycket imponerande!
Kom igen nu och ladda upp bilder och filmer så vi får se!

Mvh Martin Söderlind
-
Bonje
- Posts: 1284
- Joined: 20 Nov 2005, 17:51
- Location: Eskilstuna
-
Contact:
Post
by Bonje »
Åhh fyy faan va SJUKT!!
Fy fan va brutalt asså... tjoho!
-
Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Post
by Bmwandreas »
Det är helt sjukt grymt!
Skapligt snälla kamaxlar kan jag tro
Vet du om han använder bmw orig vevaxel?
Isåfall går min på halvfart bara:)
-
Zwofurti
- Posts: 2635
- Joined: 12 Apr 2006, 21:58
- Location: Malmberget/Gällivare
Post
by Zwofurti »
japp det är riktigt grymt! ska väl sitta i tommy tigers m3 e36:a!
-
brun
- Posts: 134
- Joined: 20 Nov 2005, 17:28
- Location: fiskvik/Bergsjö
Post
by brun »
Herrejävlar!!

-
Ticco
- Posts: 330
- Joined: 20 Nov 2005, 23:34
- Location: Göteborg
-
Contact:
Post
by Ticco »
Helt sjukt!
Var ska denna effekt hysteri sluta

-
TurboFall
- Posts: 339
- Joined: 21 Nov 2005, 19:46
- Location: Eskilstuna
Post
by TurboFall »
______________
BMW ///M5 3.6L -91
-
markus
- Posts: 4830
- Joined: 20 Nov 2005, 17:01
- Location: Motala
-
Contact:
Post
by markus »
Fy f*n

måste vara väldens starkaste m5 motor

-
Morten Authen
- Posts: 9
- Joined: 05 May 2006, 09:29
Post
by Morten Authen »
Bmwandreas wrote:Det är helt sjukt grymt!
Skapligt snälla kamaxlar kan jag tro
Vet du om han använder bmw orig vevaxel?
Isåfall går min på halvfart bara:)
Jepp, det er orginal veiv....

1966 - Chevelle SS 396
1970 - Lincoln Continental Mark III
1979 - Volvo 242 TIC by V.S Motor
1992 - BMW M5 Touring
webmaster @ http://www.vsmotor.no
-
Daniel.B
- Posts: 151
- Joined: 20 Nov 2005, 18:06
- Location: Mariefred
-
Contact:
Post
by Daniel.B »
1422hk/1610Nm i en bil som väger ~1450kg.... gatåka någon?

-
BmW[RsR]
- Posts: 244
- Joined: 22 Nov 2005, 14:07
Post
by BmW[RsR] »
ohh jävlar!!

Team MolotovRacing
[Prezident]
-
Fear This
- Posts: 1577
- Joined: 20 Nov 2005, 22:56
- Location: Sthlm
Post
by Fear This »
hahaa fyhelvete va hårigt!!
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
-
Snurrbo
- Posts: 269
- Joined: 20 Nov 2005, 15:55
- Location: Sölvesborg
Post
by Snurrbo »
Övermäktigt detta.
Rätt mäktigt vrid han fått ut med.

-
slaup
- Posts: 51
- Joined: 03 Jan 2006, 21:49
- Location: jakobstad (finland)
Post
by slaup »
helt klart godkänt

turbo såklart...
-
Fido85
- Posts: 1634
- Joined: 20 Nov 2005, 22:08
- Location: Jakobstad (Finland)
Post
by Fido85 »
oj fy fan vad sjukt

den bilen borde ju vara min

joo andreas du får börja dra upp trycket och byta turbo nu med mera

Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
-
PaparaZZi
- Posts: 1340
- Joined: 04 Dec 2005, 20:45
- Location: Finland (oravais), (GÖTEBORG)
Post
by PaparaZZi »
Thomas Wester,
wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!