Har en diffad bakaxelklump över till E30, råkade köpa på mig en för mycke
Är 3.73utv.
Budgivningen startar på 3500
S3.73 Diff E30
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
S3.73 Diff E30
Vive et sine Vivere
-
HAGMAN wrote:får man fårga vartifrån du har köpt den ?
Bildelsbasen, ren tur antar jag men ibland e de bra att jobba natt så man är med på morgonen när det uppdateras
Peter_1982 wrote:Fan, det börjar bli riktigt sug efter dessa klumpar nu.
Du har hittat dig en klump till din reservbil eller hur du sa på rejsa?
Annars kunde vi byta lite kanske, jag har en liten klump med 3,25 med lamelldiff. Om du får en 1500 mellan kanske vi kan byta o ses halva vägen i Jönköping o swappa?
Jupp fick tag på två till slut, köpte båda iaf nån inte skulle komma fram.
Har en med 3.63 som jag ska köra med på "reservbilen" eller rättare sagt banbilen som får gå undertiden jag bygger klart GTR:en.
Ska fundera lite, är lite sugen på att ha en 3.25 och byta med om man skulle vilja testa lite mer toppfart.
Vive et sine Vivere
-
thoern wrote:HAGMAN wrote:får man fårga vartifrån du har köpt den ?
Bildelsbasen, ren tur antar jag men ibland e de bra att jobba natt så man är med på morgonen när det uppdaterasPeter_1982 wrote:Fan, det börjar bli riktigt sug efter dessa klumpar nu.
Du har hittat dig en klump till din reservbil eller hur du sa på rejsa?
Annars kunde vi byta lite kanske, jag har en liten klump med 3,25 med lamelldiff. Om du får en 1500 mellan kanske vi kan byta o ses halva vägen i Jönköping o swappa?
Jupp fick tag på två till slut, köpte båda iaf nån inte skulle komma fram.
Har en med 3.63 som jag ska köra med på "reservbilen" eller rättare sagt banbilen som får gå undertiden jag bygger klart GTR:en.
Ska fundera lite, är lite sugen på att ha en 3.25 och byta med om man skulle vilja testa lite mer toppfart.
Du får tänka snabbt, för jag har en 3.45 på g för samma peng.