Behöver nu!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Behöver nu!
Är det någon i närheten av Östhammar-uppsala som har 3st fjädrar till tätningarna på ventilstyrningarna???????? M20b25 Men det är väll lika i alla m20 toppar!
M.A.D CarCare Dinitrol Center Östhammar
andreas@madcarcare.se
andreas@madcarcare.se
-
Tyvär så är det inet lika på alla toppar, det finns m20 toppar som har enkel fjädrar ochså,
Men det är dubbel fjädrar på b25 o en hel del b23 topapr, men det finns även många som är enkel fjädrar.
Synd att du inte bodde närmaree Gävle, då hade jag kunnat katsa fjädrar efter dig
Jag har en del liggandes.
Men det är dubbel fjädrar på b25 o en hel del b23 topapr, men det finns även många som är enkel fjädrar.
Synd att du inte bodde närmaree Gävle, då hade jag kunnat katsa fjädrar efter dig
Svintoleffe wrote:Tyvär så är det inet lika på alla toppar, det finns m20 toppar som har enkel fjädrar ochså,
Han skriver ju att han behöver fjädrarna som sitter på ventiltätningarna, inte själva fjädrarna åt ventilerna