Styrsystem:
MaxxEcu
Motor, avgassystem:
M50b30
Oljekylda m54 kolvar
Smidda H-Profil stakar
Viktat och balanserat.
Cooperring packning
Egen byggt insug
Egen byggt grenrör
3,5" Downpipe
Drivlina:
ZF Diesel
Sachs 765 platta
NUKE PERFORMANCE Sviktsstålsaxlar
M535 Diff med ombyggd upphägning
Bränslesystem:
Nuke Performace Catchtank m x2 DW300 o DW200 intank
NUKE Performance Bränslefilter x3
NUKE Performance Y-Kors
NUKE Performance BTR
NUKE Performance Fuelrail
AN kopplingar "push on" med MONGO slangar=)
Turbo:
Garrett T04 Z
A/R 0.96
Spec till 750+
60mm Dump.
60mm WG
Chassi:
Fullbur
Fjärderbenstag fram och bak.
22mm krängare fram
20mm krängare bak
K-Sport coiloverkitt
Samtliga bussningar utbytta mot delrin
Ombyggd styrväkel med "quick steer" 2:1 utväxling
Vibratech motorkuddar
Fälgar, däck och bromsar:
K-Sport Bromskitt
Fram 356mm skivor med 8-kolvs ok
Bak 330mm skivor med 6-kolvs ok
Ombyggt till 5-bult
18" Rota Grid
Interiör:
Fullbur
2 Sparco EVO2 stolar
6-punkts Sabelt bälten
Race Technology DASH2
Rensad inredning
En bild på harven....gammal men men de kommer nya allt eftersom nu..
Bromsarna:
Bagaget:
Coilisar:
Downpipe & WG
Styrväxel:
Insug & Tryckrör
Pulverlackat:
Dumpen:
WOW..... asså detta får vara bra för stunden, kommer updates allt eftersom....