Som rubriken ovan säger. 4st 740 Turbo fälgar med dubbade vinterdäck på som gått en vinter, varav 2 av däcken är dubbarna slitna. Annars bra mönster på däcken. Vad jag har hört är dessa ganska eftertraktade.. 2500kr, är det helt åt skogen?
Tänkte höra med er då jag vet att några verkar ha koll på Volvo också!
Update: La ut däcken på annons igår kväll, och sålde dem nyss för 2000kr som jag begärde. Helt okey tycker jag
Over and out.
Last edited by piston on 06 Nov 2008, 18:53, edited 1 time in total.
färsta frågan som kommer upp i mitt huve är..vad är det för däck? märkesdäck eller chineese crap?
fälgarna var nog attraktiva för 10 år sen, idag vill nog ingen betala speciellt mkt för dom, dom funkar under kategorien köp däcken så får du vinterfälgarna på köpet.
låter hårt men tyvärr den bistra sanningen
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Magnaten wrote:färsta frågan som kommer upp i mitt huve är..vad är det för däck? märkesdäck eller chineese crap?
fälgarna var nog attraktiva för 10 år sen, idag vill nog ingen betala speciellt mkt för dom, dom funkar under kategorien köp däcken så får du vinterfälgarna på köpet.
låter hårt men tyvärr den bistra sanningen
Kina-skit Okej jo klart jag vet att det inte är några speciella fälgar alls men nu tänkte jag just för de som åker 740, och här omkring (på landet) tycker ägarna att 740 är det bästa man kan köra..
Den 740 jag köpte förra hösten för att ha som vinterbil hade dessa Turbo-fälgar på sommardäcken, så troligtvis lär det finnas folk som vill ha fälgarna på sommaren.
Sätter ut en annons med pris på 1500kr så får jag se om någon är intresserad