mappa Prospark
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
mappa Prospark
Finns det någon i uppsala området som är bra på prospark? ppf va tar ni för att mappa om mitt sprut? boxen är redan mappad av en annan ägare och den har suttit på en 325 turbo maskin så det mesta måste välll stämma eller?
- Nicke Blom
mappa?
Kanske kan mappa på gatan åt dig isf?
Inte för att det är sprutet man vill hålla på med
Men då får du vänta ett tag för just nu är det mycke annat skit.
Inte för att det är sprutet man vill hålla på med
Men då får du vänta ett tag för just nu är det mycke annat skit.
Mvh Nicke Blom
fan det funkar inte att skicka pm för mig vete fan va det är för fel. Nicke hur mycket ska du ha för att mappa då ?
vad jag vet så skall sprutet redan vara mappat till 1,4 bar så det är inte så mycket som behöver göras om i den bifintliga mappen. men du kan väll pm:a ditt nr så kan jag höra av mig
mvh/Tobbe
vad jag vet så skall sprutet redan vara mappat till 1,4 bar så det är inte så mycket som behöver göras om i den bifintliga mappen. men du kan väll pm:a ditt nr så kan jag höra av mig
mvh/Tobbe
- silverryggen
det funkar tamefan aldrig för mig att pm:a står bara failing sending mail . så jag får väll lägga in det här istället då! motorn är det svarvade kolvar och o-ringat block toppdeckat . motorn är helt ny renoverad . stone super t70 turbo 360graders glidlagrad. 50mm westgate intercooler 600* 300* 75 jag har inte kört med bilen ännu för det saknas fortfarende en diffbroms har letat som en galning men dom är svåra att få tag på! jag har startat bilen 2 -3 gånger så jag har nog en jävligt bra grundmapp iaf! jag ska ladda 1,4 -1.5 tänkte jag eller så långt spridarna räcker har endast 380cc så har jag en ställbar bränsletrycksregulator så det blir grundtryck på 4 bar. det ska finnas uttag för bredbandslamda för förra ägaren hade kopplad in det när han mappde
- silverryggen
- Nicke Blom