inbrott i natt ....mycke jobb nerlagt

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
hartge

inbrott i natt ....mycke jobb nerlagt

Post by hartge »

härligt o komma ut till bilen o man låser upp o undrar var FAN e min stereo.....kan till lägga att det rengnat som sören i natt......kollar i backspegeln..var e bakrutan??? :o ja några JÄVLA nötter har då plockat ur den o ställt den mot kofångaren o lagt listerna där med !!!!!!!!!!!!! hur fan orkar man o göra allt detta för en bilstereo o 3 skivor????
vart e denna värld på väg!!!!!!!!! även mina nya mörka hella ljus som ja just köpt av bmw andreas...vet inte om ja ska skratta eller gråta :cry:
fisherman

Post by fisherman »

det är grymt enkelt att ta sig in den vägen, det är väl därför dom har gått den vägen... beklagar verkligen

mvh
you can`t pee on what you can`t catch...
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Fyfan, lider med dig.
hartge

Post by hartge »

Bmwandreas wrote:Fyfan, lider med dig.
har varit så jävla förbannad förbannad hela dan !!!! skoj när man har köpt nya lycktor men man får ju bita i den sura sockan :cry:
tobbe tlrecond

Post by tobbe tlrecond »

hartge wrote:
har varit så jävla förbannad förbannad hela dan !!!! skoj när man har köpt nya lycktor men man får ju bita i den sura sockan :cry:

Låg lyktorna löst i bilen! ingen solfilm! inge larm! trist men det var väl bra änndå att dom inte bröt sönder dörrlås mm så det kunde vara värre.
Tobbe. L
Mob 070-5631319

7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Inte allt för länge sen då hörde jag när billarmet gick, så jag kastade på mig kläderna tog med mig ett alu rör.
Samnt så ropade jag doggy det är en schäfer på ynka 30 kilo.

När jag kom i närheten av dom, då stod det två killar där, så då vrålade jag åt dom lägg er ner annars släpper jag hunden, redan då började hunden o visa ragg för hunden upptäckte att det var min bil dom var på, ena killen la sig ner den andra skulle försöka springa, det slutade med att han fick 30 kilo schäfer i ryggen sen så var det polishuset för dom båda.

Behöver jag nämna att hunden fick ett stort o fint märgben o grisöra efter det. :D
TurboFall

Post by TurboFall »

:roll:

Post by hartge »

tobbe tlrecond wrote:
hartge wrote:

Låg lyktorna löst i bilen! ingen solfilm! inge larm! trist men det var väl bra änndå att dom inte bröt sönder dörrlås mm så det kunde vara värre.
det låg o kartong lite dumsit o inte ta med det :cry: det tråkiga e 2500 i själv risk
Post Reply