Jäla skiiiiit faaaaan....

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Per Eriksson

Jäla skiiiiit faaaaan....

Post by Per Eriksson »

Var så sugen på o åka bmw så jag tog den till jobbet imorse o mitt ute på vischan i skogen så hoppar ett rådjur ut o vill avsluta sitt miserabla liv när jag kom farande.

Föreställde mig en total misär med pajad kylare o IC när jag klev ur men som tur var klarade sig allt sånt men huv, skärm , lyktor , grill och spoiler gick åt helvete men rådjuret dog så lite rättvisa blev det i varje fall.
/Per
a.k.a. Jevlar
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Usch jobbigt :cry:
M3JONAS

Post by M3JONAS »

Surt :(

Du får se det från den positiva sidan (om det nu finns någon) Bättre att det hände nu än på vårpremiären, nu finns det tid att fixa innan sommarn kommer...
Per Eriksson

Post by Per Eriksson »

Vårpremiär? så länge kan man inte vänta, det ska byggas ihop smala plåtisar med rallydubbdäck o sen bär det raka vägen ut på isen när den lagt sig.
Busbilar ska busas med. :twisted:

Naturligtvis kom det ju en polis på väg till ett annat ärende när jag stod där o lyste på rådjuret i diket så han blev ju sur över att jag glömt besikta bilen i år........men jag tjatade o tyckte att dagen var redan förstörd så han lät det bero.
/Per
a.k.a. Jevlar
powerpak

Post by powerpak »

jaha, då är frysen fylld nu då? :)
Fido85

Post by Fido85 »

jag vet hur det känns...jag tog livet av en älg och nästan mig på samma gång så det är rulle som gäller nu framöver...men glad att du klarade dej och att djurfanskapet dog som du körde över :)
Fear This

Post by Fear This »

mm suger fett sånt där, inge kul å få bilen sabbad.. själv råka ja klippa en mänska förra november, å för en vecka sen kom böterna på 16papp så bye bye smidda prylar... va glad att inte rådjuret kan stämma dej iaf :roll:
Image
Last edited by Fear This on 25 Nov 2005, 18:04, edited 3 times in total.
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
camata

Post by camata »

Fear This wrote:mm suger fett sånt där, inge kul å få bilen sabbad.. själv klippte ja en mänska förra november, å för en vecka sen kom böterna på 16papp så bye bye smidda prylar... va glad att inte rådjuret kan stämma dej iaf :roll:
Image

Det är sånt här som man inte ska säga högt - eller är det något jag har missat? :D
TurboFall

Post by TurboFall »

Fear This wrote:mm suger fett sånt där, inge kul å få bilen sabbad.. själv råka ja klippa en mänska förra november, å för en vecka sen kom böterna på 16papp så bye bye smidda prylar... va glad att inte rådjuret kan stämma dej iaf :roll:
Image

Kanske ändra körstil,eller åtminstode ta det lugnare på vägarna med människor i närheten. :oops:

Post by robbz »

Fear This wrote:mm suger fett sånt där, inge kul å få bilen sabbad.. själv råka ja klippa en mänska förra november, å för en vecka sen kom böterna på 16papp så bye bye smidda prylar... va glad att inte rådjuret kan stämma dej iaf :roll:
Image

hehe nåt du kanske vill dela med dig, fear?

/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
Fear This

Post by Fear This »

robbz wrote:

/mvh

nja nog bäst å inte har ja en känsla av :wink:

fall// tokmissade en skylt när ja var sen till jobbet men men..
Burn0ut

Post by Burn0ut »

Fear This wrote:
robbz wrote:

/mvh

Hur gick det med styrlappen?
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8 :P
Fear This

Post by Fear This »

dom snodde den i 3 mån precis när de hände sen fick ja tillbaks den så de var inte såå farligt precis... men men nog me OT nu..
TurboFall

Post by TurboFall »

Fear This wrote:
robbz wrote:

/mvh

Okej då förstår jag.. :D

Post by BmW[RsR] »

hatar när man är sen till jobbet! vet hur det känns, jag var 30 min sen körde stressat och drog rätt in i baken på en gubbes nya merca vid ett rödljus. tur att det var vinterbilen iaf.
/mvh jonas
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Sista ot, den där bulan på bilen, var liten jag plockade en cyklist för 2 år sen, o den gubben strök med, men när dom kom o kollade på bilen, så troddde dom, jag hade kört in i en långtraderade elelr något dyligt :(

men som sagt aldrig skoj när såna här saker händer,,,, men som sagt, man sak akta sig nu på hösten, därför kör man med rejäla extra ljus, så man ser :D
xelerator

Post by xelerator »

Fearthis:
hur fan lyckades han/hon hamna däruppe.. hoppade personen upp i luften i sista sekund eller...
Post Reply