BMW E30 KOMPRESSOR SÅLD!!
Posted: 24 Nov 2005, 20:41
tänkte lägga in en stänkare om min bil.
så ni som vil läsa om "seriöst snik trimm" kan fortsätta läsa denna tråd.
om ni vill läsa om fetaste fetaste så får ni leta i en annan tråd
bmw 325ix-88
motorn är invändigt orginal för tillfället då ja inte har lust att göra allt på en gång när ja inte vet om ja vill ha kompressor eller 4*4.
men det som är nu är
motor:
rotrex c30 kompressor
setrab oljekylare till kompressorn
intercooler
360cc spridare
malpassi btr 1:1,2
535 lmm
Walbro 255hp pump
jr filter
extraktor grenrör och lite annat avgassystem
utvändigt:
reiger kittad
sänkt me fjädrar och dämpare
brock 16*9" fälgar me nya kumho mackor
matt huv
m3 speglar
röda baklysen(vill ha svarta)
invändigt:
2 svarta momo stolar
momo växel knopp
sport ratt
alu pedaler
laddtrycksmätare(autometer ultra light)
lambda mätare(autometer ultra lignht)
lite stereo å grejer
(kommer förmodligen)
huvförlängare (fått)
liten vinge bak (fixad nu)
lack fälgarna vita (fixat)
lite kolfiber detaljer(inne dock)(instrument fixat)
svarta baklysen (fixat)
ny stereo mm (fixat)
ny ratt (fixat)
startade den för första gången med kompressorn i helgen och precis då kom första snön här så det va inte så mycket till test tur, men det va kul ändå
vad ja märkte då va att ja måste köpa en annan soppa pump då den inte orkade hålla rätt tryck.och att jag måste sänka laddet lite då ja laddade 1 bar å det känns lite väl mycket för tillfället=)
börjar såhär så får ja skiva i mer allt eftersom.
inte utan att man känner sig lite snikig efter att man läst alla andra trådar men vafan måste ju börja nånstans!
så ni som vil läsa om "seriöst snik trimm" kan fortsätta läsa denna tråd.
om ni vill läsa om fetaste fetaste så får ni leta i en annan tråd
bmw 325ix-88
motorn är invändigt orginal för tillfället då ja inte har lust att göra allt på en gång när ja inte vet om ja vill ha kompressor eller 4*4.
men det som är nu är
motor:
rotrex c30 kompressor
setrab oljekylare till kompressorn
intercooler
360cc spridare
malpassi btr 1:1,2
535 lmm
Walbro 255hp pump
jr filter
extraktor grenrör och lite annat avgassystem
utvändigt:
reiger kittad
sänkt me fjädrar och dämpare
brock 16*9" fälgar me nya kumho mackor
matt huv
m3 speglar
röda baklysen(vill ha svarta)
invändigt:
2 svarta momo stolar
momo växel knopp
sport ratt
alu pedaler
laddtrycksmätare(autometer ultra light)
lambda mätare(autometer ultra lignht)
lite stereo å grejer
(kommer förmodligen)
huvförlängare (fått)
liten vinge bak (fixad nu)
lack fälgarna vita (fixat)
lite kolfiber detaljer(inne dock)(instrument fixat)
svarta baklysen (fixat)
ny stereo mm (fixat)
ny ratt (fixat)
startade den för första gången med kompressorn i helgen och precis då kom första snön här så det va inte så mycket till test tur, men det va kul ändå
vad ja märkte då va att ja måste köpa en annan soppa pump då den inte orkade hålla rätt tryck.och att jag måste sänka laddet lite då ja laddade 1 bar å det känns lite väl mycket för tillfället=)
börjar såhär så får ja skiva i mer allt eftersom.
inte utan att man känner sig lite snikig efter att man läst alla andra trådar men vafan måste ju börja nånstans!