Här kommer mitt lilla projekt.
Det är en 525 -88 som är less på atmosfärstryck.
Motor
-Dieselvev (fixat)
-320 stakar (fixat)
-Orginal Kat kolvar (fixat)
-Mirafräst B20 topp med B25 delar (fixat)
-Deckat,honat och o-ringat block
-Nya OEM vippor och axlar
-ARP bult
-Vevlager,ramlager etc
-990cc spridare
-Kina WG
-Soppatrycksregulator
-Pulssplitgrenrör
-Vems sprut
Turbo valet är lite oklart ännu, förmodligen blir det HX40,GT40 eller något liknande lastbilsagg.
Interiör
M5 Inredning
M-tech 2 ratt och knopp
Exteriör
19" 9.5 bak, 19" 8.5 fram
M5 Paket
[/img]http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=80664[img]
Mörka blinkers
[/img]http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=80665[img]
Läpp på bakluckan
M5 speglar
Mörka Hella
Mörka sidoblinkers
Klara röd/svarta baklysen
Carbon emblem
Sen blir det heltonat runt om och förhoppningsvis lack.
Carbonsvart och Cosmosvart är jag riktigt sugen på.
525 M20B27 Turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Väldigt nybörjare som ja är, varför har man dieselvev när man bygger turbo? och varför använder du dig av 320 stakar? Samt vad gör man när man deckar ett block och fräser en topp? och vad ger det? Är bara jävligt intresserad men väldigt okunnig och vill bygga turbo på min bil en vacker dag, därför har jag så dumma frågor
Tack på förhand
Tack på förhand