Än är inte den sista idioten född!!
Statoil vid Järva krog??
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
det där är inget ovanligt. ser det minst en gång om dan. jobbar själv på en statoil mack. det är mycket snyggare när dom glömmer sätta tillbaka slangen och kör iväg
ja e dalmas å inflyttad stockholmare...så där har man gjort nångång när man inte orkat flytta bilen, man tankar inte dieseln så ofta så man kommer inte alltid ihåg vilken sida locket sitter på
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
INTE statoil järva krog, om ni kollar påfarten till motorvägen så ser ni att det finns ingen sådan påfart vid statoil järva, påfarten till södergående (den ni tror att ni ser på bilden) ligger på andra sidan scandic.
sen tror jag inte att en anderstorpare tar vägen förbi järva när han ska till älvsjö
ville bara leka besservisser när jag e hemma å har tråkigt
södertälje är mitt tips
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Magnaten wrote:ja e dalmas å inflyttad stockholmare...så där har man gjort nångång när man inte orkat flytta bilen, man tankar inte dieseln så ofta så man kommer inte alltid ihåg vilken sida locket sitter på
Fuldiesel, dunkdricka å smuggelöl är väl det ni masar lever på... Jäkla skattesmitare!
Magnaten wrote:ja e dalmas å inflyttad stockholmare...så där har man gjort nångång när man inte orkat flytta bilen, man tankar inte dieseln så ofta så man kommer inte alltid ihåg vilken sida locket sitter på
Fuldiesel, dunkdricka å smuggelöl är väl det ni masar lever på... Jäkla skattesmitare!
fyller på med 2pall bira imorrn =)
passat TDI 2008
Audi A6 2009