Overcharged wrote:tjena!
det är så att jag är sugen på att köpa en bmw 325a som ligger på blocket men den är inte inreggad i sverige än (tysk import)....
det följer ju med en massa godis till den
ställbara dämpare
andra kammar e monterad:P nog inte fel
men jag har snackat me han och han säger att det inte ska vara några problem att regga den (förutom fälgarna som e lite för breda, 10")
han har inte intresset kvar säger han och inga pengar...men det verkar skumt....fast det borde ju inte vara några problem!
vad tror ni
ja jag har själv kollat på den men
bilen moste var ABSOLUT ORGINAL inte ens trim chip eller liknande får du ha om du ska regga den i sverige hadde ett jävla problem med min förra som jag importerade
mvh stoffe
säger så här jag har inte varit å kollat på den men du kan ju få en e36 325 för ca 30k som e besad i sverige å ja det står i tyska regbeviset att motor efekten e ändrad köpte ju min för 15000 plus att den gick på biltransport till sandviken från kiruna kostade 4500
min förra bil va tysk import va tvungen å låna avgas + styrbox andra fjäder ben mm
mvh stoffe
nej det var nån annan som hann före....men jag hade nog ändå inte köpt den!
kändes fel på nåt sätt!
ja menar man tar ju inte in en sån bil å sån säljer den oreggad om de inte e nåt fel
köpte min bil oreggad,, åkte och besiktade den, enda felet var strålkastarna lös för dåligt.
Jag hade trimchip i min.
Hade också 9½" breda fälgar.
besiktade vissligen inte med dom
fulingbusen wrote:Hur är det med trimmade tysk-bilar. Går det att göra om dom till org. och få dom igenom sbp trots att det står i papprena att den är trimmad?
japp bara att slänga på original prylar vid bes
mvh stoffe
men egentligen om det står i fahrzugbriefe att den är trimmad t.ex trimchip extraktorrör lr vad det nu kan vara för småtrim så borde den ju egentligen gå igenom med det tycker jag eftersom den är godkänd i tyskland med det och det är ett EU land
Overcharged wrote:men egentligen om det står i fahrzugbriefe att den är trimmad t.ex trimchip extraktorrör lr vad det nu kan vara för småtrim så borde den ju egentligen gå igenom med det tycker jag eftersom den är godkänd i tyskland med det och det är ett EU land
sorry tyskland har ej samma regler som sverige anars hadde alla i sverige åkt bessade bmw turbo
mvh stoffe
fulingbusen wrote:drygt för tyskarna att de måste ha papper på att allt de slänger på bilen är TUV godkänt bara...
hällre det o kunna godkänna nästan allt än i sverige där man får pilla lite med bilarna (knappt nått med helbilsgodkännda) annars fly undan lagen på nått sett.
personligen skulle ja älska att ha det som det är i tyskland här.