Autopower
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Autopower
Jag har aldrig tyckt illa om Autopower, sanare väldigt mycket åt det andra hållet.
Men nu helt huxflux i veckan, så fick jag mitt konto raderat, efter att jag gjort ett inlägg, om min bränsle fråga, sen väntade jag någon timme, o skrev är det verklgien ingen som vet.
Sen skulle jag gå in i förrgår, o skriva igen o kolla, men då ahde dom raderat mitt konto.
För något jag ej hade gjort.
Då tog jag o skcikade e-post till dom, men dom kan ju uppenbarlgien inet svara på vad jag har gjort för fel, elelr något, det är ju inet skoj.
Jag tycker det är synd att man sak råka ut för såna här saker då autopower är en bra sida.
Det tog mig på denna fantastiksa sida o få ett svar unge fär en halvtimme aksnke efter att jag hade skrivit här.
Det kallar jag service.
Jag tycker dte inet sak få gå till väga på detta sätt.
Har ni några liknade erfarenheetr av detta.?
Skriv här isånt fall,
Men nu helt huxflux i veckan, så fick jag mitt konto raderat, efter att jag gjort ett inlägg, om min bränsle fråga, sen väntade jag någon timme, o skrev är det verklgien ingen som vet.
Sen skulle jag gå in i förrgår, o skriva igen o kolla, men då ahde dom raderat mitt konto.
För något jag ej hade gjort.
Då tog jag o skcikade e-post till dom, men dom kan ju uppenbarlgien inet svara på vad jag har gjort för fel, elelr något, det är ju inet skoj.
Jag tycker det är synd att man sak råka ut för såna här saker då autopower är en bra sida.
Det tog mig på denna fantastiksa sida o få ett svar unge fär en halvtimme aksnke efter att jag hade skrivit här.
Det kallar jag service.
Jag tycker dte inet sak få gå till väga på detta sätt.
Har ni några liknade erfarenheetr av detta.?
Skriv här isånt fall,
-
-
-
Jag har fått ett antal trådar raderade oxå.
http://www.garaget.org/Ticco-GBG" onclick="window.open(this.href);return false;
- Overcharged
det värsta är väl att det finns så många olika "typer" av personer på forumet....fast det kan ju också va bra.....
t.ex när någon skriver här på ppf rör det sig ju nästan alltid om något som har med motor/drivlina att göra och eftersom det finns många här på forumet som är duktiga på det så får man ju alltid ett bra svar på något sätt
på autopower finns det ju massvis med folk som bara är ute efter att fråga t.ex vad försäkringar kostar och absolut inte ens vet vad en momentnyckel är
PPF är nog ett utav dem bästa bilforumen som finns angående bmw
tar ju alldrig lång tid innan man får ett bra svar
t.ex när någon skriver här på ppf rör det sig ju nästan alltid om något som har med motor/drivlina att göra och eftersom det finns många här på forumet som är duktiga på det så får man ju alltid ett bra svar på något sätt
på autopower finns det ju massvis med folk som bara är ute efter att fråga t.ex vad försäkringar kostar och absolut inte ens vet vad en momentnyckel är
PPF är nog ett utav dem bästa bilforumen som finns angående bmw
tar ju alldrig lång tid innan man får ett bra svar
-
Tycker autopower jobba helt fel i ditt fall, man ska iaf ha en förklaring på "varför" och har man inte gjort nått för att åka ut där i från, så skulle man fan fått ett "förlåt" av dem, de e ju inte för mycket begärt
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
-
-