Bygge ekstern w/g på ppf M20 adaptergrenrør
Posted: 24 Jan 2006, 22:21
Jeg skal modifisere et ppf adaptergrenrør til ekstern w/g.
Det blir litt tight å sveise på w/g-rør ved kollektoren så mitt spørsmål er om det går å "ventilere" kun 3 sylindre til w/g eller må jeg bygge en Y så alle 6 syl går til w/g?
Turboen er en t3/t4 hybrid(350-370hk max), skal kjøres på ca 0,8-1bar, Audi S2 w/g.
Vil w/g kunne bypass'e nok eksos så trykket kan holdes på 0,8-1bar ved kun å ventilere 3 sylindre?
Noen meninger?
/Stian
Det blir litt tight å sveise på w/g-rør ved kollektoren så mitt spørsmål er om det går å "ventilere" kun 3 sylindre til w/g eller må jeg bygge en Y så alle 6 syl går til w/g?
Turboen er en t3/t4 hybrid(350-370hk max), skal kjøres på ca 0,8-1bar, Audi S2 w/g.
Vil w/g kunne bypass'e nok eksos så trykket kan holdes på 0,8-1bar ved kun å ventilere 3 sylindre?
Noen meninger?
/Stian