Har haft iphone sen den kom och är toknöjd, passar mig som handen i handsken.
Har en polare som har HTC desire men jag tycker android är mycket rörigare och lite "laggigare".
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Men rakt under M på mellanslag-knappen blir det m ist för space..Akke wrote:Inte på min...provade nyss att tycka så långt ut som möjligt till höger och det blir inga "m". Måste vara du som har stora fingrar eller någotGrefven wrote:alla med os4 jag provat har haft "m" problemet om du skriver ett sms Liggande och väljer att trycka längst ut till höger på "mellanslags"-tangenten. alltså rakt under bokstaven m. då blir det m istället för mellanslag.Akke wrote: Jag har min igång dygnet runt. Uppfattar inget lagg även att jag har en jävla massa appar o skit.
Jag har inga problem med mellanslag inte haft innan heller. Tycker luren funkar kanon. Saknar bara kameran från SE C905 hade
TackarAkke wrote:Koppla in sladden till datorn så ska det komma upp en flyttbar disk som du kan gå in på och hämta bilderna. Finns även diverse appar där man ansluter telefonen till samma wifinät så kan du ladda ner bilderna via webbläsarenfulingbusen wrote:Hur får man över bilderna från telefon (3gs) till datorn?
Polaren har en HTC hero, den va seg som fan, men som sagt efter lite pill och configuration så är den blixtsnabb!korre wrote:Har haft min iphone 4 sen i måndags nu och de är värt att gå upp från 3gs tycker jag. Bara skärpan i skärmen och den sjukt grymma kameran/filmkameran gör de värt!![]()
Har haft iphone sen den kom och är toknöjd, passar mig som handen i handsken.
Har en polare som har HTC desire men jag tycker android är mycket rörigare och lite "laggigare".
men iphone är väl enda mobilen i världen som plötsligt tillät att skicka MMS utan att man var tvungen att köpa en ny mobil. det komm alltså en uppdatering rakt ner i fickan. det är sånt jag tycker är guld med iphone.Fernis1 wrote:Vilken telefon spöar inte Iphone?.
Iphone bara matar ut Ny version efter Ny version med världens sämsta buggar osv + att dom fortfarande inte lärt sig att man inte ska ha glas display eftersom dom bara går sönder.
Iphone har fortfarande efter 4 olika modeller sjukt dålig batteritid.
Dom skickar även med typ dom sämsta hörlurar jag någonsin testat tror jag, helt seriöst så är det bättre ljud i dom billigaste lurarna du hittar på typ ullared.
Iphone 4 har ju även problem med mottagningen, om man håller mobilen på ett visst sett så dör mottagningen men som tröst så får nån gratis grej att ha utanpå mobilen om jag inte minns fel för att fixa detta.
Både Nokia, HTC och Googles Android erbjuder gratisprogram för satellitnavigering samt att ALLA Apps är helt gratis att ladda ner.
Post från aftonbladet:
"Apple erkänner problem med nya Iphone
Apple nekade först till att nya Iphone har problem med mottagningen.
Nu backar företaget – lite.
Den nya modellen av Iphone har kritiserats eftersom mottagningen försämras kraftigt när man håller den på ett visst sätt"
Att man skickar ut mobiler med så mycket fel samt att man håller tillbaks på utveckligen tycker jag är cp. t.ex gick det ju inte att skicka mms med första iphone och den kom endå 2007, då kunde man MMSa med alla andra mobiler oavsett pris.
MVH
Iphone Hatarn
Hört densamma jag med. Att det problemet inte finns i sverige, då vi har bra utbyggt när här.Frostie wrote:Operatörerna påstår så iaf kikar ju efter iphone 4:a så frågade runt lite överallt och alla säger detsamma.sen får väl grabbarna som har nya iphone berätta om det är sant eller inte , det kan jag inte svara på...