Dawe_A wrote:alal PPFare som bor i kna eller i närheten får komma hit ikv!
kom hit nu grevejävel
Det är det här jag gillar s¨å mycket med PPF Mer sånt här alltså, förstå vad många nya kompisar man kan skaffa sig om det kom fler såna inbjudningar
För att tillföra något till ämnet så har jag inte tränat nåt sen onsdags och det känns nästan dåligt alltså :S
MEN ikväll inför nyårsfirandet när man stod och kollade in kvällens outfit så fick jag lov och slänga 10st t-shirtar och 6st stjortor för att jag inte får på mig dom.. Främst över armarna.. FY FAN vad najs Resultat i all träning!!!
Hittade en gammal bild från i somras jag kan bjuda på (enda jag har), var 1 månad efter operationen och vägde då 70kg.. Nu 10kg senare har jag inga bilder tyvärr..
Tips på billigaste "baren" som enbart smakar choklad?
Swebar är rätt god tycker jag men dyr. Provade Gymvaruhusets choklad/banan och den är vedervärdig. Köper gärna storpack om det är bra pris. Behöver ju inte vara kanongod bara den inte är massa smaker blandade.
Grefven wrote:De smakar apa om de ska kosta under 10:- st. Vilket de ska. För annars känns det riktigt omotiverat.
De goda är ju goda för att det är 30g+ socker i dom.
Går rätt bra om det är ok smak, bara det enbart är åt chokladhållet, gillar inte när de kombinerar smaker utan vill ha en ren äcklig smak
Vart handlar du under 10:-? Tycker det är rätt perfekt att klippa i sig på vägen till jobbet, proteindrink är lite för bökigt för att det ska bli bra kontinuitet i det.