Fritt fram att diskutera vad som, en kul grej kan ju vara att lägga ut sina PB i SL samt vikt och längd

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Grefven wrote:jag är starkare än så på 90kg ren från aas. förutom bänkpressen för där gissar jag på max 165-170. fegar för axeln men det är ingen ursäkt. går man sönder så är man ju klenare =) gör iaf lätt en femma på 150kg utan några hjälpmedel alls. axlar, rygg, röv i bänken och hela fotsulan i backen.cerveza wrote:Personbästa för 8år sedan, precis innan jag la av.
Militärpress 6:a på 125kg
12:a med 55kg hantlar i hantelpress, 9:a i axelpress.
8reps hantelcurl 39,9kg hantlar
bänkpress körde jag dock nästan aldrig, men tog väll runt 170-180kg.
längd och vikt på den tiden var 181cm 113kg, 49cm runt överarmen.
Och JA jag var dopad!!, tog för fasiken saker man ger till djur, smart som fan.
men så har man vigt de den mesta fritid sen man va 16 på detta intresse. är exeptionellt stark för min storlek kan man säga. många stora killar som blir lack när jag gör en tia på 65kg hantlarna i lutande hantelpressar om man ber att få köra ett sett imellan.
chins (tjej/gay övning) kan jag dock inte hävda mig på alls. har ett personbästa på 15 reps typ. men kör man inte chins så blir man fan inte bättre heller så jag får väl skylla mig själv. har oftast bredare och bättre rygg än tunnisen som står och flinar och tycker han är bättre för att han gör 17st och har en kropp som robert gustavsson. jag kan dock göra 50 dips om jag så blir väckt mitt i natten och ombedd att göra det.
ok.Grefven wrote:175cm
vad för sviter sitter i ännu? menar du träningsskador?
HenrikE wrote:När det nu så öppet diskuteras doping så har jag en fråga.
Hur stor/stark kan man egentligen bli utan olagliga preparat?
Jo så klart så långt hänger jag med.cerveza wrote:HenrikE wrote:När det nu så öppet diskuteras doping så har jag en fråga.
Beror helt och hållet på anlag.
HenrikE wrote:När det nu så öppet diskuteras doping så har jag en fråga.