Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Micke johansson
Kylaren har ja svårt att tro var trasig , den funkade då fint genom bes på 320in som senare jonas köpte av mig. men det va väll så att du hade provtryck den? du kanske sprängde den
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
- Lindgrennkpg
Köpare : Jag!
Säljare : e30baur
Den bästa jag gjort en affär med i hela mitt liv och då har jag gjort mycket bra affärer!
Det började med att vi skulle mötas i solna centrum så han skulle komma dit och min generator pajja på bilen och den dog.. en vectra tdi 99a som jag litat på och trodde skulle funka men icke!
så han hjälpte mig att bogsera bort bilen till max vi ställde den där åkte ner till hans pappas verkstad jag köpte ett beg kanonfint batteri för bra pris av hans pappa och fick med ett extra så ladda vi upp dom jag köpte en ratt,nav,snappoff av honom också medans vi väntade
han erbjöd mig massa gratis e30 delar men har massa ligger själv!
sen körde han tillbaka mig till bilen och så saknade vi en 13nyckel så han åkte och hämta den och hjälpte mig att få i batteriet så jag kom hem precis!
Vilken jävla kille säger jag! helt jävla underbar!
skulle skalan va på 100/100 skulle han ha 1000/100
och på 10/10 har han 100/10
bästa killen jag gjort affär med i hela mitt liv!
Stort tack till dig!
mvh
Säljare : e30baur
Den bästa jag gjort en affär med i hela mitt liv och då har jag gjort mycket bra affärer!
Det började med att vi skulle mötas i solna centrum så han skulle komma dit och min generator pajja på bilen och den dog.. en vectra tdi 99a som jag litat på och trodde skulle funka men icke!
så han hjälpte mig att bogsera bort bilen till max vi ställde den där åkte ner till hans pappas verkstad jag köpte ett beg kanonfint batteri för bra pris av hans pappa och fick med ett extra så ladda vi upp dom jag köpte en ratt,nav,snappoff av honom också medans vi väntade
han erbjöd mig massa gratis e30 delar men har massa ligger själv!
sen körde han tillbaka mig till bilen och så saknade vi en 13nyckel så han åkte och hämta den och hjälpte mig att få i batteriet så jag kom hem precis!
Vilken jävla kille säger jag! helt jävla underbar!
skulle skalan va på 100/100 skulle han ha 1000/100
och på 10/10 har han 100/10
bästa killen jag gjort affär med i hela mitt liv!
Stort tack till dig!
mvh
Johan Lindgren - 0763937586
Micke johansson wrote:Kylaren har ja svårt att tro var trasig , den funkade då fint genom bes på 320in som senare jonas köpte av mig. men det va väll så att du hade provtryck den? du kanske sprängde den
Spränga en kylare med 0,5 bar? Skulle inte tro det va?
Var det inte så att den satt på en turbomatad bil innan, isf säger de väl en del.
Dom där kylarna växer inte på träd, och dom flesta har gjort sitt.
Så jag litade på honom när han sa att den var tät och fin.
Köpare : Jag
Säljare : jocke_e30
Förskottsbetala och fick ett Mycket fint oljetråg! Snabbt och enkelt.
5/5
Köpare: Jag
Säljare laukus
Köpte en turbo av honom med efterkrav. Fick snigeln snabbt i välförpackat paket, blev mycket nöjd!
5/5
Säljare: bumper
Köpte tändstift av honom som jag fick ner i brevlådan bara efter någon dag, mycket snabb leverans!
5/5
Säljare : jocke_e30
Förskottsbetala och fick ett Mycket fint oljetråg! Snabbt och enkelt.
5/5
Säljare laukus
Köpte en turbo av honom med efterkrav. Fick snigeln snabbt i välförpackat paket, blev mycket nöjd!
5/5
Säljare: bumper
Köpte tändstift av honom som jag fick ner i brevlådan bara efter någon dag, mycket snabb leverans!
5/5
- Micke johansson
Noxx wrote:Micke johansson wrote:Kylaren har ja svårt att tro var trasig , den funkade då fint genom bes på 320in som senare jonas köpte av mig. men det va väll så att du hade provtryck den? du kanske sprängde den
Var det inte så att den satt på en turbomatad bil innan, isf säger de väl en del.
Nej den satt i en orginal 320 som besiktades sen stäldes den undan , och turbo motorn såldes.. den va tät och fin du har väll lyckats med något..
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
Säljare: Highburg
Köpte dieselvev av honom och det var inga konstigheter! Förskottsbetalade och veven kom och såg riktigt fin ut
5/5
Köpte dieselvev av honom och det var inga konstigheter! Förskottsbetalade och veven kom och såg riktigt fin ut
5/5
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Säljare: Bullen!
Köpare: JohanE
Satte över pengar och Bullen skickade då han såg dem. Gick finfint trots väderproblem och paketet fanns hos mig efter två dagar.
Smidigt och bra.
Femma.
Köpare: JohanE
Satte över pengar och Bullen skickade då han såg dem. Gick finfint trots väderproblem och paketet fanns hos mig efter två dagar.
Smidigt och bra.
Femma.
///BMW - Was sonst!
M3, M3-replika, 325i, 320iT
M3, M3-replika, 325i, 320iT
Micke johansson wrote:Noxx wrote:Micke johansson wrote:Kylaren har ja svårt att tro var trasig , den funkade då fint genom bes på 320in som senare jonas köpte av mig. men det va väll så att du hade provtryck den? du kanske sprängde den
Nej den satt i en orginal 320 som besiktades sen stäldes den undan , och turbo motorn såldes.. den va tät och fin du har väll lyckats med något..
Nej säger jag. Den läckte uppe vid gaveln på 2 ställen!
Men men skitsamma, tänker aldrig köpa grejer av er igen i vilket fall.
Kylaren kan han få tillbaks på något event när vi ses.
Säljare _night rider_
Köpare ToTTeN
Köppte en ny mls packing av han och bad han skicka med bussgods. Kom överens om ett pris ink frakt och jag bad honnom skicka med efterkrav och att jag betalade den avgiften.
Han skriver att han har skickat varan och att jag kan föra över pengarna till hans konto när den kommit. (så jag slapp efterkravs avgiften.
Väl packat. varan va som den skulle och gick fort. 5/5
Köpare ToTTeN
Köppte en ny mls packing av han och bad han skicka med bussgods. Kom överens om ett pris ink frakt och jag bad honnom skicka med efterkrav och att jag betalade den avgiften.
Han skriver att han har skickat varan och att jag kan föra över pengarna till hans konto när den kommit. (så jag slapp efterkravs avgiften.
Väl packat. varan va som den skulle och gick fort. 5/5
- Fredriktak