Page 41 of 77
Posted: 24 Feb 2011, 23:24
by Wiic
Dawe_A wrote:http://www.youtube.com/watch?v=eWMKM6wcvEo&feature=related
sådär ja
HAHAHA, så jävla roligt när han sprayar på ny färg!
http://www.youtube.com/watch?v=1LdDAa6T ... re=related
Posted: 25 Feb 2011, 11:35
by e30 344i
ja nya, ja du ser hur dom ska dit..
så blev de på e30
Posted: 25 Feb 2011, 20:57
by Dawe_A
Det ser bra ut! Vilka skärmkanter va detta på bilden, ser ut som golf 1 kanter ?
Lutar åt en komplett m3 3.0 bakvagn, med nyrenoverad m3 lamelldiff...
hm hm hm hm hm
fick inte tag i någon tankarmatur idag heller, killen skulle flytta bilen om en månad och behövde ha den kvar då....
har dock betalt en annan här på forumet så den kommer väl på måndag hoppas jag =)
Posted: 25 Feb 2011, 21:39
by e30 344i
golf 1
Posted: 25 Feb 2011, 22:30
by Krillian
Posted: 26 Feb 2011, 05:07
by Dawe_A
Tur man har bekanta på bilprovningen
Posted: 26 Feb 2011, 15:30
by Wiic
Dawe_A wrote:Tur man har bekanta på bilprovningen
Då får du gärna besiktiga min sen Dawe
Posted: 26 Feb 2011, 16:12
by Krillian
Dawe_A wrote:Tur man har bekanta på bilprovningen
Glädjedödare
Posted: 27 Feb 2011, 14:50
by Dawe_A
hehe kan nog tyvärr inte besiktiga fler bilar än min egen:)
fast frågar jag bes-killen så är det nog en kostnadsfråga
Posted: 28 Feb 2011, 23:58
by Dawe_A
Nyss hemkommen från en 48mils resa , sätter Yrondell fälgarna på en framtida bruksbil, typ e34 kombi eller e39...
Blir lite mer tyskstuk på e36an !
helt ok födelsedag
Posted: 07 Mar 2011, 23:59
by Dawe_A
M power !!!
eller nått.... har varit tomt på delar överallt känns det som..
Nu har jag äntligen fått tag på en diff och tankarmatur..
Blir uppstart i helgen & besiktning i veckan därpå om killen skickat armaturen som han sagt.
Posted: 08 Mar 2011, 20:31
by m_ellisson
Ska du peta i s50in efter besiktningen?
Posted: 08 Mar 2011, 21:28
by Dawe_A
m_ellisson wrote:Ska du peta i s50in efter besiktningen?
ja precis, det är ju lite tanken med hela projektet
fast förstår om folk glömt bort vad det handlar om, ibland går det väldigt segt här
Posted: 08 Mar 2011, 21:28
by CrazyVikingsRacing
Kanske dags att smälla ihop moroten snart?
Posted: 08 Mar 2011, 21:32
by Dawe_A
CrazyVikingsRacing wrote:Kanske dags att smälla ihop moroten snart?
Blir lite knivigt med tanke på att vev och tryckplatta ligger hos serringen... bör väl vara klart i dagarna tycker jag.
Annars sitter lager i maskinen uppmätta och klara så det är bara att bulta dit veven när den kommer..
lust att komma och hjälpa mig med att slipa in kolvringar?
Posted: 08 Mar 2011, 23:41
by m_ellisson
Dawe_A wrote:m_ellisson wrote:Ska du peta i s50in efter besiktningen?
ja precis, det är ju lite tanken med hela projektet
fast förstår om folk glömt bort vad det handlar om, ibland går det väldigt segt här
Ja jag anade nästan det
Kommer bli grumt iaf!
Posted: 09 Mar 2011, 07:05
by CrazyVikingsRacing
Dawe_A wrote:CrazyVikingsRacing wrote:Kanske dags att smälla ihop moroten snart?
Blir lite knivigt med tanke på att vev och tryckplatta ligger hos serringen... bör väl vara klart i dagarna tycker jag.
Annars sitter lager i maskinen uppmätta och klara så det är bara att bulta dit veven när den kommer..
lust att komma och hjälpa mig med att slipa in kolvringar?
Haha jo men borde inte dom sakerna vara färdiga nu? Har dock hört att han jämrat sig över att han har mycket att göra nu.. Ja inslipning av kolvringar är aldrig kul
Speciellt inte att göra själv. Har försökt hitta anledningar till att införskaffa en sådan här
kolvringsslip men den är lite blödig med tanke på att man inte slipar in kolvringar varje dag